112 Acil dediğimiz Ambulansta Çalışan hemşireler neyin kafasını yaşıyor neden egoları bu kadar yüksek? :D?

Kendilerini bir şey sanan bu zavallı insanları anlamış değilim Anlayan var mı arkadaşlar :D
112 Acil dediğimiz Ambulansta Çalışan hemşireler neyin kafasını yaşıyor neden egoları bu kadar yüksek? :D?
Cevapla