AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Saçma değil. Ama bir yere kadar bence yalnızlık.. gönlüne göre birini bulduğun da insan bu yalnızlık dan daha keyif verici olur bence
Yanlız bir yaşam güzeldir karışanın yok istediğini yapabilirsin ama yaş ilerledikce inanki insan yanında bir hayat arkadaşı istiyor..
o kadar bensin ki.. yalnızlığı cok seviyorum, çevremde insan kalabalığına gerek duymuyorum. kendi başıma da cok güzel vakit geçirebilirim ve bu bana iyi gelir, kafamı dinlerim, deşarj olurum👌 tek başıma 1+1 eve cıkmak şu an tek hayalim😅
İnan hayalini kurduğum ve çok yaklaştığım bi hayat biçimi. Aile bağı çok kötü bişey. Yemin ederim sırf bu yüzden annemden nefret eder oldum.
Seni anlıyorum ve yadırgamıyorum ben de öyleyim çünkü.. insanlardan bıktım o sebeple yalnızlık daha iyi geliyor bana..
Asla değil sonuna kadar katılıyorum. Bir yaştan sonra kendi hayatını kurup yaşamak istemek kadar doğal bir şey yok.
Yok degil zaten bunlari yasamaktan sikilmadan evlenilmemeli. Once bekarliga doyacaksim sonra evlilige doyacaksin blablabla... oyle gider.
Hani insanlar bir kat daha sorumluluk alınca bir geriye geri gelmeyi ister ya. Rahatlık da böyle bir şey. Çok doğal hayatınızı yaşayın.
Yapayalnız yaşayarak huzurlu bir şekilde uzun süre yaşayabileceğine inanmıyorum. İnsan sosyal bir canlıdır. Seninki senin doğana ters.
insanlar evlenmeyi de birilerini evlendirmeyi de çok büyük bir iş sanıyorlar. bu yüzden bunu absürt görmeleri normal.
değil değil ama şöle bişiy var. yalnızlığın iyi ve güzel olduğunu söyleyen ve bununla mutlu olan kişiler bir gün gerçekten yalnız kalıcaklar.
Saçmalamışsın resmen
@buralaryalannnnn teşekkür ederim ufaklık siz hiç evde kedi besleyen ve hiç ailesi olmayan yaşlı teyze ve amcaları gördünüzmü üzgünüm biraz daha büyüdükten sonra o sözü analiz ediniz.
Hiç ailesi olmayan evde kedi besleyen yaşlı teyze ve amcalar gördüm fakat bunun nesini analiz edeceğim? Ben teşekkür ederim
@buralaryalannnnn gözlri yollarda kalan kişiler işte onlar
Yazdım bakar mısın
Saçma değil. Ama kolay da değil. En başta maddi gücün olacak ve mental olarak bunları kaldırabilecek seviyede olman lazım.
Saçma değil tam tersi bence özgürlük 😀 Kimseyi kafana takma hayatını yaşa. Belki yıllar sonra hayatımda birini istersin.
İnsanlar kendi hayâllerini başkasının gerçekleştireceğini duyunca ona caydırıcı tepkiler verirler
Siz mutluysanız bundan kime ne? Neden insanların söylediklerini ciddiye alıyorsunuz?
Güzel fikir bence yapabilirsin başkalarına bakma sen onlar her şeye konuşuyor zaten
Kimse sebepsiz yere yalnız kalmak istemez kendini kandırabilirsin ama bizi asla.
ben de katılıyorum sizin dediğinize
@ayyıldızgökyüzü Hayat zorluğu yalnızlık kimsenin seni anlayamaması gibi şeyler yüzünden insan içine kapanır yoksa seni seven bir çevren olursa böyle biri olman saçma
Bunlar saçma değil ama insanlar hep yarış içinde. Ev alma yarışı çocuk yapma yarışı evlenme yarışı. Sanıyorlarki her insan bunları yapmak zorunda. Sen seni mutlu eden şeyi yap.
Tabiki sacma degil herkes istedigini yasayabilir Sonucta özgürüz bizler
Yalnız kalmaktan korkan ve tırsan insanlar absürt karşılar, yaşa hayatınu ver hakkını.
yalnızlık sıkıyor, yine kimsenin tribiyle uğraşmadan çok iyi anlaştığın kişiyi düşlüyorsun
saçma değil ama yaşlandıktan sonra birilerine ihtiyaç duyuyorsun
Kendi paranı kazan, kendi evine çık, kendi arabanı al. Bunlar gayet kolay ve basit.
Yani ,, ceplerinde para yok erkeklere muhtac , kahvesini bile erkekler ismarliyor , bende isterim bende isterim 😂😂😂
Değil.
Hayat senin ve nasıl istiyorsan öyle yaşa.
Bende yalnizliği severim ama yok ya bu kadar değilm kafayi yerim
Belli bir zamandan sonra sosyalliğe ihtiyaç duyarsın o yüzden
Ya arabanıda al bi git ya
Reklam reklam reklam
Nedense KS insanların hayallerini gerçekmiş gibi anlattığı ve kendi karakterini değilde hayran oldukları karakterleri kendileriymis gibi sergiledikleri bi platform haline geldi.
Ne kadar saçma ya 😒
insan doğasına aykırı. simdi böyle hissediyorsun
ilerde fikrin değişince ne olacak?
herkesin hayatına kimse karışamaz boşver sen bildiğin gibi yap
Zordur.
Fakat sadece bir tercihtir.
Alışınca mükemmeldir...
.
.
#Neşeliadam
Yani zor
Insan yalnız yaşayamaz ki öyle uzun süre
Zor olur ilerde sıkılırsın belki. Niye absürt gelsin bize ne.
Ben de seviyorum. Buna sürekli laf söyleyen insanları da hayatımdan çıkardım. Pişman değilim. :P
Hayır, aksine çok mantıklı bence. Ben de bunu isterdi.
keşke bende bu yolda devam etseydim belki daha farklı olurdu
tercih meselesi. ben de aynı kafadayım. korkak insanların yalnızlığa tahammülü olmaz.
Gayet müthiş Bi hayat tarzı profili çizmişsin tebrik ederim
Bende senin gibiyim kafa dengi bir arkadaşım olsun yeter
Ah bebeim bi anlasak bizle dertleri ne 😄 İnsanlar ve lanet olası ön yargıları.. Keyifli geceler..
Saçma değil de yalnızlık da bi yere kadar, insan dayanamaz ya.
Bence sen çok saçmalıyorsun insanlar yalnız doğar ama hayatları boyunca yalnız da Olamaz
Yalnızlığı bende çok severim ama belli bir süre sonra insan duvarlarla arkadaş olmaya başlıyor.
bende öyle yapmak istiyom herkes müdahale ediyo şeytan diyo yapıştır suratına
Ben yalnızlıktan çok yoruldum ve sıkıldım zamanla anlayacaksın
Ben de öyleyim ama kültürümüzde var ana avrat yaşamak, o yüzden asosyallik algılanır bunu sevmen
Yalnız ama nere kadar bende çok düşündüm ama çıkar yol bulamadım
Absürt değil aksine olası ve normal. Tek kafan her zaman rahat, yalnızlık=huzur...
yanlızlığı seven insanlara saygı duyuyorum benim canım sıkılıyor tek başıma
Aynı ben, ben bu durumu beş senedir dolu dolu yaşıyorum. Kimse umrumda değil. Ben böyle seviyorum.
Anlayacak kapasitede olmayan, bir başına kendi kendine yetemeyen acizler için saçma. Bizim gibi insanlar içinse hayattaki en büyük hazine.
Umarım her şey gönlünce olur sevgili anonim... 😊 🦋
Önceleri güzel gibi gelebilir normaldir ama sonra sıkar boğar insanı yalnızlık 🙄
Cok haklisin benimde sehir disina bile okumaya gondermeyen surekli dizinin fibinde oturmamami isteyrn ailem yuzunden boyle dusunuyorum
Çünkü insan yapısı gereği toplumlarla yaşayabilen bi varlıktır uzun süreli yanlızlık insana göre değildir
Çünkü insan belirli bir ihtiyaç doğrultusunda yaratılmıştır nasıl yemek içmek ihtiyaçsa sosylleşmekte hiç değilse biriyle sohbet etmekte ihtiyaçtır bunun dışında cinsel istek te evlenmek bunlar ihtiyaçtır.
Saçma değil ama yaş ilerledikçe pişman olunuyor. İşyerinde arkadaşım 40’lı yaşlarda ve iki kedisi var. Çok pişman olduğunu söylüyor. Bu yaştan sonra da cesaret edemiyorum diyor. Gençken mükemmel yalnız yaşamak ;)
Kendine yetmek kimseye bagli olmadan yasamak kadar guzeli yok.
maddi imkani baskasi sagliyorsa ne zaman bitecegi belli olmaz tabi.
Ortalik erkeksiz bir kadina herseyi yapabilecegini dusunen yoksunlarla dolu sen yinede cok gec gitme evine.
İnsanlar tek olanı yargılar, tehdit gibi görür, huzuru bozulur.
Ya onu yok etmek isterler ya da aralarına katmak isterler
yok değil ben de yalnız olmayı seven biriyim. ama aşık oldum
Bende çok aşık oldum ama görüşemiyoruz 😄
@GevezeGenc olsun kavuşursunuz
En güzeli yalnız olmak sanırım doğru yoldasın bacım