Yalnızlığı seviyorum. Kimse hayatıma müdahale etmesin istiyorum. Kendi kendime arabamı sürsem, istediğim vakitte eve gelsem, kimsenin tribiyle uğraşmasam, istediklerimi yesem... Bunlar çok mu saçma?
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Herkes kendinden mesûldür. Kimseye karışamayız. Lakin bir yakınımız bir dostumuz ise sadece nasihatte bulunuruz. Gaye onun yararına iyilik olun diye.
Kişi çevresini, toplumu rahatsız etmediği sürece istediğini yapabilir, istediği hayatı yaşayabilir. Biz o kişiye karışamayız. Kişi ne derse kendine eder. Kâr da onundur, Zarar da onundur.
Yalnızlık tercih sebebidir. Kimisi toplumla kaynaşır, kimisi sade bir hayat tercih edebilir. Burada önemli olan kişinin ruh halidir. Yalnızlık insanı belli bir zamandan sonra depresif bir tutuma itebilir, psikolojisi bozulabilir. İşte bu duruma düşmemesi gerekir. O yüzden dedim ya dostumuz, tanış olduğumuz bir kişi ise tavsiye de bulunmak gerekir. O kişiyi başlı başına tek başına bırakmak doğru değildir. Hayata küsmesine, yalnız kalmasına müsade edilmemelidir. Hatır, gönül sorulmalıdır. Ruh sağlığı için kişi bunlara ihtiyaç duyar.10 Yorumla
+1 yılİnsanlar yalnızlığı güçsüzlük ve başarısızlık olarak görüyor çünkü. Hatta bir çoğu da bundan korkuyor. "Sürüden ayrılanı kurt kapar" mantığıyla hep bir sürünün peşinden gidiyorlar.
Bana göre yalnızlık, kişisel gelişimini tamamlamış ve tüm dünyayı tek başına gezebilecek kadar cesaretli kişilere has bir özelliktir. İnan bana sana saçma, aptalca ya da korkakça gibi şeyler söyleyenler en çok senin yerinde olmak isteyenlerdir. Hatta hayatlarını kendilerine göre yaşamak en çok istedikleri şeyken kendilerine yeterince güvenmedikleri için yalnızlıktan köşe bucak kaçarlar.
~yani bu tamamen insanların karakteri ve kendini yetiştirebilmesiyle alakalı 🌴00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılYo saçma değil. Herkesin istediği şeyler bunlar. Bende kendi arabamı alıp, istediğim gibi kullanmak, istediğim yere seyahat etmek isterim. Kimseye hesap vermeden, evden çıkıp, döneceğim vakti kendim belirlemek isterim. Tercihlerim dahilinde akşam yemeğimide kendim seçmek, kalabalıktan sıkıldığımda kafamı dinlemek isterim. Anormal olan hiçbir istek göremedim.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
129
Cevap
154Cevap
+1 yılyani aslında saçma değil gayet güzel bir istek bu
Bence uzun bir süre böyle yaşayabilir bu şekilde mutlu olabilirsiniz..
İnsanların buna absürtmüş gibi davranmalarının sebebi böyle bir şeye cesaretleri olmaması aslında seni içten içe kıskanıyorlar herkes yalnız başına olamaz öyle yaşayamaz çünkü..
Lakin hiçbir yalnızlıkta sonsuza kadar sürmez o zamana kadar tadını çıkar boş ver aksi düşünceleri60 Yorumla
+1 yılYalnızlığı seven ve uzun süredir yalnız olan bir insan olarak söylüyorum ki insan sosyal bir varlıktır ve bizler sosyallikten uzak bir hayat sürdüğümüz vakit çıldırma noktasına kadar gelebiliriz. Evet bu böyledir. Bir ses, bir mesaj, bir doğum günü mesajı en basitinden, insan bunlarla mutlu oluyor kendini iyi hissediyor. İnsanların senden uzak olduğunu bildiğin vakit kendini yetersiz, değersiz, mutsuz hissediyorsun. Akranlarının çılgınlar gibi gezip tozup arkadaşlarıyla vakit geçirdiğini gördüğün zaman bunları elbet hissedeceksin
10 Yorumla
+1 yıl10 yıldır bu şekilde hayat yaşayan birisi olarak dünyadaki en mutlu insanım, evet kız arkadaşlarım oluyor bazen ama arkadaş modunda daha çok, muhabbet en değerli şeyim, susup oturup pencereden boğazı izleyebildiğim insanlar var, ama çoğunlukla yalnızım, evdeyim, kendi kendime de konuşruum, şarkı da söylerim, evde çıplak da gezerim, yatılı misafir kabul etmem eğer zor bir durum yoksa tabi, veya şehir dışından, hiç takılma ben seni çok iyi anlıyorum ve doğru yoldasın, çünkü bu şekilde insanlara değil, daha çok olaylara odaklanabiliyorsun.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 599 cevap paylaştı.
+1 yılBen de aynıyım. Yalnızlığı çok seviyorum çünkü benim için kalabalık demek stres demek yalnız olduğum anlar daha mutlu oluyorum. Bir de evlilik konusu o kadar saçma geliyor ki bir tane öküzle aynı evde seneler geçiriyorsun ona yemekler yapıyorsun yahu ben yapamam yani 🤦🏻♀️(bu milyon tane erkekle yaşamak istediğim anlamına gelmiyor) ne demek istediğimi anladınız ^^ yalnızlığa aşığım kimseye gerek yok. Kimseye kendimi kanıtlamak zorunda da değilim, sonuçta bu benim hayatım yazım burada son buluyor ^^ not: Sevgili soru soran sen de hayatını nasıl yaşamak istiyorsan öyle yaşa yalnızlığımızda huzur bulalım 🤍
00 Yorumla
+1 yılHayır asla saçma değil bende öyleyim son iki senedir etrafımdaki yılanlar yüzünden yalnızlığı seçtim hayatımdan sildim çıkardım ailem dışında tabi çokta iyi oldu kendi halimde takılmam istediğimi zevkle tek başıma yapmam kararlarımı kendim verip ona göre hareket etmem olağanüstü bi durum ve hayatımda olmayanlar geri dönüp özür dilemeye konuşmaya görüşmeye çalışsalarda asla benden uzak Allah'a yakın olsunlar meğerse ben onlarsız daha mutluymuşum da farkında olmamışım
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Hayatını tamamen her insandan ayrı , muhatap olmadan yaşamak istiyorum diyorsan absürt ama kalabalıklar içinde yalnız kalmayı tercih ediyorum diyorsan normal. Arasında farksa sosyal bir canlı olman.
10 YorumlaBende bu yıl sonu ayrı eve çıkıyorum ve ailemden ayrılıyorum. Benimde istediğim bu ama nasıl bir deneyim olucağını görücez.
İnsanlar çevrelerinde veya kendileri böyle bir hamle yapmadığı için ve genellikle evlenmeden evi terketmeninde haricinde birşey görmedikleri için biraz şaşırabiliyorlar buna. Bence insanın 1. Mekanı kendine ait olmalı. Az kaldı az benimde hayallerim var renk renk10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılHiç de absürd bir istek değil. Yalnız yaşayan insan, aslında güçlü insandır. Neyi istediğini, neyi istemediğini bilen, özgür insandır. Esret altına girmek istemeyen, yaşamın zorluklarıyla başa çıkarken kendi benliğinden, kendi varlığından güç alan insandır. İyidir yani yalnız olmak. Kimse "yalnızlık Allah'a mahsustur" falan demesin. Yalnız insan da kendine çok güzel ve zengin bir dünya kurabilir.
10 Yorumla Millet absürt gelen şeylere takılma onlara göre en ufak bir şey absürt zaten hayat senin istediğin gibi yaşa. İstediğin giysileri giy. İstediğin kişiyle sevgili ol. Ya da istediğin kişiyle sevgili olma. Bekar yaşa. Hayvan besle. Kimsenin senin hayatına karışmaya yetkisi yoktur. Bu konularda yorum yapanlara bok yemek düşer. Yalnızlık iyidir gereksiz insanları hayatından uzaklaştırır
10 Yorumla
+1 yılçünkü onlar tek başına bir b*k etmedikleri için. absürt karşılıyorlar.
Kendi başlarına hiçbir halt edemez bu durumu absürt karşılayanlar.
Herşeyi çift yapmak isterler.
Bide yetiştirilmelerinden ötürü, kendilerine özgün yaşamazlar bunlar, çevresindeki insanlar veya atası nasıl yaşamışsa öyle yaşarlar. Yani kendi düşünce ve fikirleri olmadığından ötürü bu şekilde gördükleri gibi yaşarlar.
Bu insanları istediğini yap ikna edemezsin.
O yüzden bunun çözümü bu insanların seni anlamasını beklememen, yani beklentiyi 0'a indirmen lazım.
0 Beklenti=Sonsuz Mutluluk00 Yorumla
+1 yılYaşanmamış hiç bir şey gerçek değildir hayatı pratikte öğrenirsin sen şu an bir nevi bunalımdasin bunalım da olduğun için böyle bir şey istiyorsun ve gençsin ama zaman senden çok hızlı belli bir zamana geldiğin de artık yaşlanacaksin ve eğlence hayatın kalmayacaksın sağlığını kaybedeceksin bir dostun bir arkadaşın sana destek olmasını istediğin birilerini arayacaksın bir yaşanmışlığin olmadığı için de kolay ve rahat geçeceğini düşünüyorsun
00 Yorumla
+1 yılElbette değil ama biraz amaçsız gibi görünüyor bir yerden sonra bu da sıkıcı olabilir insanın hayatında değer verilmeyi hakeden birinin olması ve hayatın her anını onun ile geçirmek çok güzel ben o dediklerinizi yaşadım zamanın da çokda uzun ömürlü olmuyor kendi fikrim teşekkürler
00 Yorumla
+1 yılToplumumuz da buna karşı gerçekten büyük bir yargı var. Ben de çok fazla rahatsız oluyorum.
Ben de kendi mesleğimi ifa ederken tek başıma kendi evimde kendi arabam kendi yağımda kavrularak sessiz sakin huzurlu bir yaşam sürmek istiyorum.
Ama çevre tepkileri ki hele de aile buna şiddetle karşı çıkıyor.00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 590 cevap paylaştı.
+1 yılBıkmışsın. Kritik yaşlar şimdi. Gòrücüler bu yaşlarda geliiiir yagmur gibi sonra bi bakmışsın hop sabun köpüğü gibi kaybolmuşlar. Ara ki bulasın. Çirkin de olsa önemli değil. Asgari ücret alsa da yeter ki gelsin dememek için aile senin üzerinde baskı kurarr. Hep böyleee.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHayır hiç saçma değil aksine yalnızlığı seven insanlar için ödül gibidir.
Fakat yalnızlığı sevmemizin asıl nedeni ruhsal yorgunluk ve hayatın bize acımamasıdır...
Kimse durup dururken yalnızlığı istemez veya tercih haline getirmez...
Yalnız yaşıyorum açıklama daki ve daha fazlasını tek başıma gayet güzel yapabiliyorum çünkü benim tercihim insanlardan uzak kalmak.
Az insan çok huzur.00 Yorumla
+1 yılBen de aynı şeyi com istiyordum elde ettimde bir eksigim de yokdu maddi ama kafayi yedimmm yanlizliktan etrafında Seni bilen birinin olmaması çok zor sadece 3 dayanabildim dondugumde 1 yil antidepresan kullandim bazen cok istedigin sey sana cok buyuk zararlar verebiliyor
00 Yorumla
+1 yılAyni ben yaaa
Mesela ilerd3 evlenince napcan diolar
Ya her cift beraber yatmio ki bazilarinin kendi ayri yataklari bile var
Sevismiolar mi evet seviisiolar ama bitincede yatiolar yani
Herkes ayri zaman gecirio
Biri gezerken biri oyun oynuo
ya da biri arkadasiyla konusurken biri atistirmak icin evden cikabilio
Bence bu hayat tarzi hos00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı.
+1 yılBence on numara bi tercih valla, kafanın rahat olması kadar güzel bir şey yok
90 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBak normal olan her insan sürekli yalnız yaşamak istemez. Kendini öyle iyi sanıyordur ve daha öncesinde denemiştir olmamıştır zaten bu sefer de olmayacak en iyisi böylesi diyordur. Kendince bahaneler biliyordur olmaması için. Yani kendini bastırıyordur
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSana özgürlüğünü kısıtlamayacak biri lazım
Yo gayet yapılabilir şeyler ve makul ama asıl soru ‘neden?’
Bu isteğinin altında düzeltilmesi gereken kritik problemler olabilir, belki senin adına yüzleşmesi zor olsa da. O yüzden bu genel soruna genel cevap; gayet normal bir durum.10 Yorumla
+1 yılKendine yetmek kadar güzeli yok. Kimsenin kendisinden başka hiçbir şey düşünmediği bu hayatta, sen de insanların menfaat üzerine kurulu yanlarıyla savaşmak zorunda değilsin.
20 Yorumla
+1 yılbence çok mantıklı seninle aynı mantalliteyi paylaşıyorum istediğim an istediğim yere gidiyorum istediğimle konuşup istemediğim hiçbirşeyi birileri kırılmasın diye yapmak zorunda kalmıyorum kimseye hesap vermiyorum. özgürlük başka bişey abi
00 Yorumla25 yıldır yanlız yaşıyorum 1 ay önce güzel bir kadınla tanıştım ama alışkın olmayınca geri çektim kendimi bilmiyorum seçim yapmam gerekli ya alıştığım hayatı devam edeceğim ya da zincirleri kıracağım sizce
00 Yorumla
+1 yılŞu an yalnız kalmak tercihiniz olduğu için seviyorsunuz ama bir yerden sonra tercih değil ve mecburiyet olacak ve o zaman neden bir çevre edinmedim diye düşünüp pişman olacaksınız. İnsanlar bunu tecrübe ettiği için böyle konuşuyor.
00 Yorumla
+1 yılHayat senin hayatın. Nasıl yaşamak istersen o şekilde yaşamakta tabi ki özgürsün. İnsanlar sosyal varlıklardır. Elbet birilerine ihtiyacın olacaktır ama bu kişileri de seçmekte özgürsün. O yüzden keyfini çıkar.
00 Yorumla
+1 yılAbsürt değil kesinlikle. İnsanların illa ki bir birlikteliği olmalı evlenmeli vs gibi saçma fikirlerinden kaynaklanıyor. Berbat bir ilişkiden kötü biten bir evlilikten daha güzel ve mantıklı bir seçimdir yapayalnız yaşamak.
00 Yorumla
+1 yılO kadar güzel bir şeye değindin ki. Ama parasal olarak sıkıntı var bende. Aile çalışmaya izin vermiyor. O yüzden imkansız. Hep birilerine muhtaç yaşayacağım demekki. Namerde muhtaç etmez inşallah rabbim
03 Yorumla- +1 yıl
Yine de insan uzun süreli yalnız kalamıyor ama...
- +1 yıl
@karlıkarlıdağ38 bilmiyorum
+1 yılHiçte saçma değil, aksine bu kişinin kendi tercihi. Nasıl ki bazı insanlar evlenmeyi tercih ediyor, sende istediğin gibi yaşamakta özgürsün. Zaten en güzeli de o, bu dönemde tek kalmak ve kafa dinleyerek yaşamak insanı gençleştirir.
00 YorumlaEkonomik özgürlüğün varsa neden olmasın? 22 yaşımdan beri öyleyim ama ara ara sıkıldığı oluyor insanın yalnızlıktan sonra amaan kimseyle uğraşamam diyorsun biraz alışkanlık olabiliyor.
10 Yorumla
+1 yılYorulduğun için mi yalnız kalmayı seviyorsun yani ruh halinse eğer normal çünkü aynı ruh haline sahibim. Ama ayrı yaşama fikrine yorgunluk sebep değilse tartışılır
10 Yorumlamaddi özgürlüğü olmayan ama herseyim olsun isteyen kadın...
sen babanin ewinden vazgeçemezsen herkesi hayatinin her anını sonuna kadar anlatip herseyin mudahale ettirirsen tabi sürdüğün arabaya da karışırlar eve geldigin saate karisirlar
mutluluk fedakarlık gerektirir10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. Toplum düzeninde farklı olan yaşam veya görüşler hep dışlanır. Sürüye katılmak zorunda değilsin tabii ki de. Hayatına şekil verecek olan sensin toplum değil
10 Yorumlaben öyle yasıyorum gayet mantıklısın doğru yoldasın bunun için ekonomik üstünlüğünü al evini ayarla çek git
20 Yorumla
+1 yılHayır çok çok normal.
Ben yalnız yaşıyorum herşeyimi kendi emeğimle ve çabamla yaptım ve o kadar rahatım ki inanılmaz birşey çok çok iyi tavsiye ederim.00 Yorumla
+1 yılBu düşünce ve isteğinizin temelinde kırılmış bir kalbin kendini koruma çabası yoksa hiçbir sorun yok (sizin için),
Diğer türlü, hayatınızın ilerleyen zamanlarında pişman olmanız muhtemel,
Sonuç olarak hayat sizin, kimseye hesap verme durumunuz yok.00 Yorumla
+1 yılHic sacma degil cok guzel seyler buyunce hep yalniz kalacam ne guzel fazla masraf da olmaz karisan da olmaz kredi cek ev al araba al kopusun olur yaninda ise git gel yilbasi sabahi uyanirsin kahveni icersin camdan bakarsin kopusunle film keyfi isinde basarili olmak ivin mucadele kariyer hirsi
00 Yorumla
+1 yılBağımsız olmak ile yalnız olmayı karıştırıyorsun çünkü. Insan sosyal bir hayvan olduğu için de diğer insanlara " yalnız bir hayat istiyorum" dediğinde absürt geliyor
00 YorumlaÇünkü ailen ve arkadaşların için önemlisin. Onlar ailelerinden böyle görmediler. Aynı durum bendede var açıkçası. Yavaş yavaş alıştırıcam herkesi. Başka yolu yok gibi görünüyor 😁
00 YorumlaYanlız yasıycam diyen hiç bir kadın yanlız yasamadı o yüzden garip geliyor. Evlerinin önü yanı otopark gbi hergün 20 araba farklı şehirlerden araclar 1 er saatlik
00 YorumlaSiz beraberligi kisitlamaktan ozgurluklerden alikoyulmak olarak goruyorsunuz iyi arkadas uyumlu bir eş sinirlarina saygi duyan kısıtlamayan eglenceli biri düşüncelerinizi değiştirebilir
00 Yorumla1 yıl önce bende senin gibiydim ama bir yazı gördükten sonra fikirlerim değişti.
Yazıyı senin için yazıyorum.
'İleride yaşlanınca herkese bakıp pişman olacaksın herkesin çocukları, torunları olacak ama sen yalnız olacaksın.'
Bu yüzden gençliğini biraz daha yaşayıp evlen veya arkadaşlıklar kur.
En iyisi bu
Hayat böyle00 YorumlaHayır tam tersi doğru yollasın kendini tanıyorsun ve kendi kendine mutlu olabilen bir insansın bu yüzden insanları da mutlu edebilirsin ne güzel çoğu insan yalnızlıktan korktuğu için hep yanlış insanlara sarılıyor sonu hep bir hüsran ömrünü başkaları için heba etme seviyorsan da sev ama bağımlı olma her şey gelip geçici bu hayatta bir gün herkes herkese veda edecek yalnız kalmayı öğrenmek gerek şu hayatta..
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 348 cevap paylaştı. Ekonomik gücün varsa kimseye muhtaç degilsen elbette yaşarsın. Hatta bir erkek hayatina alacaksan karsilikli anlaşarak aldatma olmadan özgürce takilabilirsin.
00 Yorumla
+1 yılHaklısın... Bende seninle aynı gorusteyim. Ne istediğini biliyorsan bence en güzeli.. Bırak millet ne diyorsa desin. Sen yaşıyorsun ve mutlu isen kime ne 🙂
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılHiç saçma değil, sana katılıyorum. Bunu bende istiyorum ama daimi olarak değil.. Eğer sorumlulukların yoksa, sevgilin yoksa şimdilik bunu uzunca bir süre istemen çok normal.
00 Yorumla
+1 yılKadınsız erkek veya erkeksiz kadın olmaz. Eksik bir yaşamdır. Yalnız takılıp çok eşliliği seçenlerin hayatına bir huzursuzluk bir güvensizlik bir negatiflik hakimdir..
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılhayır bunu reelde yapan cok kadın da erkekte mevcut.
bende dusunmuyor degılım.
velhasıl cocuk candır yaslılıgında ya da oldugunde senden bır parca dunyada olmasıda baska bırsey tabı.00 Yorumla Aşırı kıskanç, herkesi kendi gibi abazan sanan, her şeyine karışan hayatına gereksiz müdahale eden erkeklerden sıkılmış haklı kadın modeli. 👏👏
İstediklerin az bile😈00 YorumlaYalnızlıktan korkan biri için bu anlattıklarınız absürt değil adeta kabus. Bu yüzden kendi istediğiniz gibi yaşarken başkalarının ne dediğine aldırmayın.
00 Yorumla
+1 yılÜlke gelenek ve görenekçilerine göre absürt. Evrensel bakanlara göre gayet normal. Millete takılma sinekler her zaman vızıldarlar. Vız vız vız...
10 Yorumla
+1 yılYalancı dolancilarla dolu bir çevre ile yaşayacağıma tek başıma yaşamayı tercih ederim çok doğru bir karar.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMutlaka bir nedeni olmanı bu durumun mesela bende böyleyim nedeni ise artık insanlara güvenememem çoğu insan menfaatçi dost edinsem kıskanıcak en iyisi yalnızlık karışan yok kafam rahat böyle kimsenin samimiyetine güvenmiyorum
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ben de yalnızlığın verdiği özgürlüğü ve mudahalesizligi seviyorum ama birinin sevgisini hissetmek birinin muhabbetinin tadı da başka.
11 Yorumla- +1 yıl
Ama sonuc yıne tekiz
+1 yılÖzgürlük aşığısın ve toplumun geneli kendisini birine veya bir şeye bağlı hissetme gereği duyuyor. Belki de ondandır.
10 Yorumla
+1 yılBence gayet mantıklı ve özgürce bir düşünce herkesin kendi hayatı istediği gibi yaşayabilir 🤗🤗👉👈
20 YorumlaAllah'ım bana hayırlı bir eş versin. Asla büyük konuşmak istemem. Ben insanım ve bu insanın doğasında var.
00 YorumlaBazen insanlar çok Zor şeyler yaşayabiliyor kimseye güvenemiyor o yüzden yanlızlığın daha güzel bir şey olduğunu düşünüyor
00 YorumlaGayet normal ama ülke gelenek. goreneklerine göre ters muhakkak evlenmeli başımızı baglamaliyiz yoksa dirdir başlar
00 YorumlaHayır değil ama bunu yanında biriyle yapsan daha iyi sadece yalnız kalmak bir süre sonra çökertir seni
00 YorumlaFazla yalnızlık iyi bir şey değil.
İyi gibi görünsede elbet bir yerde bıkacaksın
Yani evli bekar vesaire bundan bahsetmiyorum00 Yorumla- Devamını Gör (223)
Devamını Gör(268)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Yapayalnız bir hayat yaşamak istemem neden absürtmüş gibi karşılanıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapayalnız bir hayat yaşamak istemem absürt mü?
https://www.youtube.com/embed/YiHgM_a4JzkAslında absürt olan bir durum yok ancak insanların genelinde yalnız kalma korkusu vardır. Bazı insanlar yalnızlığa alışmışlardır, kendilerine yetebiliyorlardır, kendileri ile mutludurlar, huzursuzluğu sevmiyorlardır.
Yani bunun birçok sebebi vardır.
Bu, tamamen tercih meselesi. Yalnızlığınızla mutluysanız, kendi kendinize yetebiliyorsanız, insanlara çok fazla sohbet, duygusal anlamda vs. çok fazla ihtiyaç duymuyorsanız kendi kendinize sizin tercihinizdir. Böyle mutlusunuz demektir. Yalnızlık, her insanın kaldırabileceği bir durum değil. Dışarıdan absürt karşılanması normal, çünkü herkesin başarabileceği bir şey değildir.
Yazacağım yorumu yazmışsınız yine.. 🙂🙂👏👏