Yapayalnız bir hayat yaşamak istemem neden absürtmüş gibi karşılanıyor?

Yalnızlığı seviyorum. Kimse hayatıma müdahale etmesin istiyorum. Kendi kendime arabamı sürsem, istediğim vakitte eve gelsem, kimsenin tribiyle uğraşmasam, istediklerimi yesem... Bunlar çok mu saçma?
Yapayalnız bir hayat yaşamak istemem neden absürtmüş gibi karşılanıyor?
Cevapla