Sinsi, insanların arkasından iş çeviren sürekli kavga arayan, paragöz, erkek delisi her iki konuda. Beni tanımayıp tanımak da istemeyenler bunları diyor. Daha adımı sormamış kişiler. Sessiz kendi halinde takılan biriyim, eşim yanımda değilken karşı cinsle zorunda olmadıkça konuşmam. Kavga gürültü ile uğraşmak istemem milletin yaptığı ettiği şeylerle ilgilenmem dedikodu sevmem. Kavga olmuş seyredelim kaza olmuş dikilip bakalım insanı değilim beni tanıyanların bir kısmı bunu garipsedikkerini söylüyor. Parayı harcayıp keyif yapayım günümü yaşayıp yarını boşvereyim insanı değilim. Herkes keyif yapmak ister ama yarını da düşünmek lazım. Herkes yarını düşünürken ben aylafın planını yapar ona göre harcama yaparım. Başkasının 3 gün zor yettirdiğini ben 10 gün yettiririm
Ben biraz inatçıyım bir anı bit anını tutmayan kararlı, hırslı, girişken yerine göre yapıcı yerine göre yıkıcı, konuşurken iğneleyici, lafını çekmeyen. Normalde ben; az konuşup öz konuşan her ortama zorlanmadan ayak uydura bilen nabza göre şerbet veren biriyim
genelde çok iyi bir gözlemci olduğumu söylerler. iletişim kurmak istemiyorsam karşımdakiyle asla kurmayacağımı. duygusuz olduğumu söylüyorlar ama bu doğru değil pek. aslında çok duyguların insanıyım. sadece yansıtmıyorum oradan zarar görmemek için
Çok konuşurlar genelde bir şey diyemez de çekerler en çok umursamaz soğuk diyebilirler ailem ve beni gerçekten tanıyan insanlar belki de uzun uzun anlatır.
Hafif manyak ama hos. Duyarsiz, farkli vesaire. Tatli da oluyor bazen igrenc yanlarimi kusaniyorum tatli diyen deliler var. Kasitli olarak kotu gorunmeye calisip basaramiyorum bazen hahahahha