'İçine kapanık mısın, dışa dönük mü' söyleyeyim mi?

Karakterin nasıl tahminde bulunacağım.

  • Eğer doğru bilirsem sorumu beğenmelisin.
  • Yanlış bilirsem ben senin görüşünü beğeneceğim.
  • Böylelikle kazanan 1 xper puan kazanmış olacak.
Var mısın? Bu arada farklı seçeneklerde var. Yani ya 'içine kapanık' ya 'içine açılan' ya da 'dışa dönük' diyeceğim. Hazır mıyız?

#içinasıl

#ruhkasifiyim 🐳
Güncellemeler
+1 yıl
İçine açılan, kendiyle dertleşen derin insanlara verdiğim bir isim. Yani başkalarına değil sadece kendi içine doğru açılan, bir kitap misali derinleşen demek.

~soruyu okumayı ve doğruysa beğenmeyi değilse 'yanlış' yazmayı unutmayın ✨
'İçine kapanık mısın, dışa dönük mü' söyleyeyim mi?
Cevapla