Herkesin kendine göre bir huyu vardır. Kimi beğenir, kimi beğenmez. Asıl olan sizin beğenip beğenmemenizdir. Peki bu durumda sizin için hangi özellikle olumlu veya olumsuzdur?kişilik
Çok konuşmamı olumsuz bulurlar genelde bir de inadım var onu da sevmezler genelde. Yer yer iyi ve kötü sayılabilen rahat ve soğuk kanlı oluşum var ama iyi bir özellik bulamadım😂
Kişiliğimin en iyi yanı hiçbir şeyi takmaman, negatif olan şeylere bile soğukkanlı kalabilmem. Ve merhametli olmam sevdiğim zaman çok iyi severim. Kötü yanı ise bir hatasını gördüğüm an siler atarım ve babam olsa bile ona intikam planları kurabilirim. Kin ve nefret beslerim.
Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
Kötü yanım olarak düşünmüyorum bu huyumu gadası. Ama başkalarına göre bence kötü bir yanımdır. İnsanların fazla iyiliğini istiyorum. Onları mutlu etmek adına çok şey yapıyorum. ya da yapmak istiyorum. Bu hayatta umursamaz olmak gerekiyor. Ama ben malesef ki umursamaz olmak yerine inadına insanların daha mutlu olmasını diliyorum.
herkese iyi olan bana kötü mesela çok merhametliyim kötülük yapana bile iyilik yapıyorum salaklık mı acaba? Sonra yersiz yerlerde önemsiz yerlerde fazla yalan konuşurum işime gelmez! Ama en kritik yalan söylenecek yerde yalan konuşamıyorum kahretsin ki hep bu yüzden başım beladan çıkamıyor zaten
En kötüsü öfkeli olmamm, öfkeli halim hiç hayırlı olmuyorr 😂 bide bi gün bi şey olursa fazla merhametimden olur 🙈 En iyiiisi de lafımı esirgemiyor olmamm..🧚🏻♀️
En iyi yanım çok merhametliyim, kolay kolay kimseyi kırmam. Haklı olduğum halde kırmış olsam bile kırdığım kişiden daha çok üzülürüm bu duruma, oturur ağlarım.. Kötü yanım ise canım çok yandıysa mutlaka intikamımı alırım
Onyargiliyim malesef bu huyumu degistirmek isterdim. İyi yanlarimda cevremden duydugum kadariyla empati kurabilen anlayışlı bir insan oldugumu soylerler.
Herkesi kendim sanmak... ya da dur konuştuğum kişileri fazla benimsemek en kötü yanlarım.. en iyi yanlarım ise çabuk soğuyuşum herkesten uzak duruşum müko🥳
Benim iyi niyetimi yanlış anlıyorlar sebep bu kadar temiz düşünmem. neyse kötü olayım diyorum saniyesinde pişman olup ağlıyorum benliğime terbiyesizlik oluyor.
Akıllı olduğumu beyan etmedim ama onu yapacak kadar da canımdan bezmedim. sana şarkı atayım dinle istersen böyleyken bunu dinlerim hep. https://youtu.be/KhO0C3H9os8
Keşke öyle olsa aklım olsa bu halde mi olurdum. ölsem yeridir. Kendimi şey gibi hissediyorum hane kullanılmış atılmış bir çöpün hâlâ kullanma tarihi olması gibi bir durum içerisindeyim. Emir dinlenilmez mi gitarı olurum yeter ki söylesin o sayende bir kez daha evde sesli söyledim.