Bir gün her şey geçer derler sahi her şey bir gün geçer mi?


Bir gün her şey geçer derler sahi her şey bir gün geçer mi?

Geçecek geçmeli.. geçti..

Bunların hepsi mümkün olacak
Biliyorum..
Ancak şu anda acımı yaşamak istiyorum
Her şey geçecek tesellisini yapmayın bana
bırakın..
Acımı yaşayayım geçmesin şu anda..

Bu hayatta her şey en nihayetinde geçiyor bunun hepimiz tecrübe ettik yaşadık ya da yaşayacağız daha büyük acılar da yaşayabiliriz ancak bu güne kadar yaşadığımız problemler acılar bir şekilde geçiyor..
Geçmiyorsa bile eskisi kadar acı vermiyor ve önemini yitirmiş oluyor. Çünkü zaman denilen şey mükemmel bir ilaç içini soğutuyor kanayan yaranın kanını durduruyor çektiğin acıyı önemsiz hale getiriyor..

Bazen en mutsuz olduğumuz da en acı çektiğimiz de birilerinin gelip her şey geçecek üzülme deyip tesellisi belki de bizi oldukça mutsuz eder gerer evet hepimiz bunu biliyor olsak bile bazen acılarımızı yaşamamız gerekiyor yanı o süreci yaşamadığımız sürece aşmadığımız sürece hayatımıza olan etkisi daha yüksek bir hal alıyor

Bazen de bazı acılar asla geçmiyor kim ne derse desin arada bir yüreğinizi sızlatan acılarımız vardır bunu yalnızca bu durumu yaşayanlar bilir.. belki de biz geri de bırakmadığımız için geçmiyordur kimbilir

Peki sizce her şey geçer mi? sahi sizde her şey geçti mi?
#DengesizBirAdam
Bir gün her şey geçer derler sahi her şey bir gün geçer mi?
Cevapla