İyi akşamlar KS ahalisi son zamanlarda ruh haliniz ne alemde?


Ejderhaya kafa tutan bir serçe gibiyim bu aralar. Sağa sola çatmak için bahane arıyorum. Dayak yemeden bu ruh halinden kurtulmam lazım ama çok mümkün görünmüyor.
Cevap
21Cevap
Biraz daha dincim. Dinlenmiş gibiyim ve daha mutluyum.
Değişken şu sıralar ruh halim, nasıl hissettiğimi bende bilmiyorum.
Şu bayram tatili ile bir dinlendik bir hafifledik tabii çarşambayı bulmadan eski halimize döneriz diye düşünüyorum.
Önceki zamanlardan pek farkı yok...
Çok şükür...
Umut hep var...
Her gün yeni fırsatlar...
Ruhu yara bere içinde ve ölmek üzre olan ama bedeninin ruhunu yalnız bırakmamak için gereksiz uğraşlarda olan biri ... kendimi böyle hissediyorum
Müthiş yorgunum, hiçbirşeye yetişemiyorum. Robot gibi çalışıyorum.
Bin tonluk bir yükün altından yavaş yavaş çıkıyor gibi hissediyorum. Kendimi yeniden, eskisi giilbi sevmeye başladığımı, ve psikolojik anlamda daha iyiye doğru gittiğimi hissediyorum
Kendimi bahtsız bedevi gibi hissediyorum. Hayatimda beni mutlu eden hiçbir şey yok. Birde üstüne üstlük üstüme gelen gelene.
Nasıl hissettiğimi bilmiyorum ama iyi olmadığım kesin
Zaman zaman değişiyor. Bazen enerkik bazen fazla mutlu bazen de depresif
Ben artık bıkmışke , usanmışke , bitmişke, tükenmişke, yorulmuşke. Yeter beeh
hislerimi tanımlayamıyorum ama genelde boşluk hissi var gibi
Hiç olmadığı kadar huzurlu seninle❤
❤🙏 aşksın aşk bir de bana sor o huzuru
Çok iyi hissediyorum ama biraz yorgunum.
Bazen iyi bazen kötü hissediyorum.
İnan bilmiyorum. Nasılım mı?
Biraz hüzünlü,
Biraz kederli,
Biraz yorgunum.
Nasıl bir haldeyim,
Ben de bilmiyorum.
Hayat seni bu gencecik yaşında yordu demek ha, ama herşeye rağmen hayat yaşamaya değer ve güzel, takma hiçbir şeyi kafana şapkadan başka, kendini mutlu edebilmek için elinden gelenin de fazlasını yapmaya son gücünle gayret et. 👌🙃🙏
Ne güzel dedin. Çok teşekkür ederim. Haklısın.🌸
Rica ederim 🙃🙏
Çok şükür gayet iyi
Bunalmiş durumda hissediyorum
Yorgun bitkin ve yaşlı
Gayet iyi
Oldukca mutlu, huzurlu ve tabiki vurdumduymaz
Genelde bazen çok mutluyum bazen çok mutsuz
Genel olarak güçlü hissediyorum
Yorgun ama Diriliş modu.
Biraz buruk Yks sınavı yaklaştı da ondan
Lastik gibi
Bir geriliyorum bir sakinleşiyorum
Hiç iyi değilim. Depresyon ağır bastı.
Huzurlu hissediyorum
Çok kötü berbat
Berbat
Keyifsiz
Ölüme yakın.
Eh işte, iyi gibi.
Düşük mod
Mecburiyetten yasıyorum
çok kötü
Gayet iyi.
Pok gibi
Koca bir boşluk içinde...
Eh işte idare eder genel olarak iyiyim yani
Yorgun
Biraz hırçın..
Mükemmel
Bitik ve yorgun
Fazla coşkulu.
Ruh halim düşük ya
Yorgun ve bitkin.
iyi gibi
Süper
İnişli çıkışlı:(
İyi hissediyorum...
idare eder
Karışık
Bomba gibi
güclü
Tükenmiş.
Yorgun
Mutlu ve huzurlu
Orta seker
Blmne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?