Sakin olayım, tamam diyorum ama yok tamam falan değil. Sayıyla mı veriyorlar bu insanları? Yeter ulan diye bağırmak istiyorum imdaaaat.
Site içi düşünmeyin sadece, genel.
Sakin olayım, tamam diyorum ama yok tamam falan değil. Sayıyla mı veriyorlar bu insanları? Yeter ulan diye bağırmak istiyorum imdaaaat.
Site içi düşünmeyin sadece, genel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Yav çok mızmızım son zamanlarda. Ama başlangıcı gibi değilim. Ortasını tamamlamak üzereyim. Sona az kaldı hadi inşş Saqo.
Hâllederiz bebeğim beraber 😌
İnşş. İnanıyorum. Dönüm noktaları beni biraz zorluyor. Bu durum kabız olmaktan çok daha kötü.
Deme öyle ben varım. ❤️
Bazen banada okadar geliyorlar ki bagirasim var. Sey edicem dünyasinida geri kalaninida
Ben böyle düzenin...
Relaks sakin ol. Zaten hava yeterince sicak sinirlendikce pisiyorsun.
Hava başımı çok ağrıtıyor kaç gündür sıcaktan beynim ağrıyor. 🥺
Valla disariya cikmiyacaksin. Evde olacaksin oda insani sıkıyor. Ciksan olmuyor cikmasan olmuyor kisir bir döngü
Aynen...
Evdeysen soguk iceceklerle kendini serinlet derim. Sonra soguk bir dus iyi gelir
Sakin , sinirleri alınmış gibi , ruhsal bir aydınlanma yaşıyor gibiyim
Darısı başımıza 🥹
Amen
Mutlu hissediyorum
Ne güzel.
Stresli, bunalmış, hüzünlü, yorgun ama her anlamda yorgun.
yorgun umutsuz mutsuz ara ara kaygılı çokça keyifsiz ve hevessiz 😵💫
Pili bitmiş ve zamanı geçmiş yılbaşı süsü gibi
Sakinim ya açıkçası
Vaaaaaay
Biraz yorgunum
Beni bırakın kendi hâlime
Çok bitkinim ve de yorgunuuuum
Evine ksynanası yatıya gelmiş gelin gibi
Çok kötü beee.
Aynen öyle hissediyordum ama şu an kaynana gitti gibi iyiyim yani
Sevindim.
Çok sıcak bunaltıcı o sıcağın verdiği baygınlık hali işte
Hasta ve yorgunum ama bu günlere de şükürler olsun
Mutlu değilim, üzgün degilim inan hiç bilmiyorum
Okyanusa kafa tutmuş karınca misali.
Sinirli gergin mutsuz
oww neden dicem de heralde cevaplamazsın. üzüldüm.
seni sinir eden detaylardan uzaklaşmaya çalış aklını başka yere odakla. ve açıkça söyle bazen mecbursundur.
mutsuzlukta geçicidir. senin mutluluk arayışında neler var onlara odaklanabilirsin. zor bir konu ama neyseki geçici bir durum
@Supersupersuper sen çok zekisin ha
yani bazı insanlar bu detayları da düşünemiyor :) hatta düşünebilse de uygulamaya koyamıyor. ve hatta bazen sinir ve umutsuzluk mantıksız düşünmeye sebep oluyor. bunları duymana sebep olmakta faydalı olabilir diye düşündüm.
gerçi duymadın okudun :)
Bitiğim. İzne ihtiyacım var
Benim de. 🥺
yorgun hissediyorum
Durgun ve donuk
Harikulade güçlü
bir şey yaptığım yok, ama yorgunum.
Bunalmış
Standart
Sinirli
Valla öyle
Leş gibi.
Yorgun hepsi bu..
Kötü
Bıkmış
Kötü
Saçma sapan