Zengin olup da belli etmeyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç belli etmeyen biriyim. Düşünün yani gösterişten bile uzak biriyim. Sizce bu yanım kötü mü?
Zengin olup da belli etmeyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla