Ailemin baskıcı tavırları yüzünden kezban gibi hissediyorum?

Ben 18 yaşında bi genç kızım ve İzmir'de yaşıyorum. İzmir zaten güzellik ortalaması yüksek bir şehir, ben bu şehire göre kendimi çok çirkin hissediyorum. Arkadaşlarım istediği kıyafetleri giyebilirken ben yaz sıcağında bile kot-tişört giymek zorundayım çünkü ailem izin vermiyor. Arkadaşlarım gece yarılarına kadar gezip istediği gibi eğlenirken ben gündüz bile istediğim zaman çıkamıyorum. Çıksam da okuldan erkek arkadaşlarımın hiçbirisiyle görüşemiyorum ailem izin vermiyor. Babam çok katı ama zamanında her şeyi yapmış, bir sürü sevgilisi olmuş. Bana gelince ise ahlak bekçiliği taslıyor. Bazen bunları benim iyiliğim için yaptığını düşünüyorum ama kendimi kötü hissetmeye engel olamıyorum. Bu şehirde zaten çok fazla güzel kız var ve hepsi çok çekici giyiniyor. Onlar gibi olmadığım için kendimi kezbanmışım gibi hissediyorum. Erkeklerin hepsi de bu tarz kızlardan etkileniyor, beni kezban olarak görüyorlar. Bu durum beni çok üzüyor. Şimdi size soruyorum. Ben böyle olmadığım için kezban mı oluyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazıları bakımlı ol demiş zaten fazlasıyla bakımlıyım hatta çoğu açık giyinen kızdan bakımlıyım arkadaşlar
Ailemin baskıcı tavırları yüzünden kezban gibi hissediyorum?
Cevapla