
Ders almam gereken hatalarım var belki
ancak bazı hatalar o kadar güzel ki
birisini sevmek güvenmek mesela
sonu olmayacağını bile bile kalbini açmak
üzülsen de bundan vazgeçmemek
işte bu sürekli yapmak istediğim bir hata
Hatalar ders almak için var der çoğu insan ve yaptığı hatalardan ders alıp gerçekten artık bir daha o hatayı yapmayan bir çok insan olmuştur çünkü hayat bazen hata yaparak gerçeğe ulaşmanı sağlar..
Bu sayede olgunlaşır insan kendine güveni artar hayatı öğrenir tecrübe sahibi olur bazı konularda hata yapmadan doğruya ulaşmak zaten imkansızdır..
Ancak duygular konusunda hata yapmak bir çok kötü şeye neden olsa da insan sanırım hayatı boyunca duygusal anlamda aynı hataları tekrarlamaktan geri durmaz konu duygular olunca insanlar biraz daha iyimser ve daha cesur davranıyorlar..
Ve daha istekli olduklarından hislerini dinledikleri için detaylı göremiyorlar yaşayıp kırılınca anlıyorlar
Peki siz hayatınız boyunca hatalarınızdan ders alarak onları yapmamaya mı özen gösterdiniz yoksa defalarca yaptığınız bir hatanız oldu mu?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer