Ben yeni tanıştığım herkese güveniyorum sonra onlar benim arkamdan kuyu kazıyor. Ben şunu anladım senin yanında birini gömen kötüleyen başkasınada seni gömer...
Hatalarınızdan ders çıkartır mısınız yoksa yine hataya düşer misiniz?
Hatalarım bana ders oldu mu? Bu tartışılır, ama pişman değilim. Tek hatam var düşündüğümde çok gereksiz anlamsız boşa zaman kaybından ve ziyandan başka bir şey değildi.
Beni mutsuz eden, yoran, inciten, zamanımı boşa harcatan hataların tekrarı olmaz. Yaptığımdan pişman olmadığım, kendimi mutlu hissetmeme neden olan ama başkalarının hata olarak gördüğü şeyleri ise neden yapmayayım ki? Çünkü canım istedi. :D
Hata yapmaktan korkmam , çünkü hatalar ders çıkarabilmek için vardır. Ders çıkardığım hatalarımı tekrarlamam, hatalar 1 kere olur ve eğer aynı hata tekrar ediyorsa o hata değil tercihtir.
Ders çıkardığım ve bir daha yapmadığım hatalarım da var. Yaptığım hatadan emin olmak için tekrarladiklarim da var. Tüm hatam ve yanlışlarım beni bir sonraki adıma çok daha güçlü hale getiriyor. Bu yüzden de hata yapmaktan korkmuyorum.
Bence hayat zaten sen ders çıkarana kadar tekrar tekrar önüne getiriyor o hatalarını farklı kişilerle farklı yerlerde farklı konularla da olsa tekrarlıyor