Almadığımız ürünün kargosunu ödemezsek davalık olur muyuz?

Geçen sipariş verdim 126 liralık ürün evde yoktum diye geri döndü kargo. Butik sahibi de akşam 9 buçukta beni aradı. Bana ahlaksız köpek aşağılık ezik. Senin o küçük beynini ezerim o parayı ödeyeceksin diye tehdit etti. Yetmedi üst üste bir sürü mesaj yazdı. Beni de avukata vercekmiş😂 ben de kendisine yalvardım dedim ki Allah rızası için beni mahkemeye ver zararlı çıkacaksın bana hakaret ettin dedim. Allahtan ağzımı açıp tek kelime söylemedim. Dediğim tek şey ben sözleşme imzalamadım veya kargoyu almadığım için ücretini ödeyeceğim diye bi yazıya onay vermedim. Sizce ne yapabilir bana o kadın😂
Almadığımız ürünün kargosunu ödemezsek davalık olur muyuz?
Cevapla