Herkesin arkadaşı sevgilisi var dışarı çıkıyor geziyor eğleniyor gençliğini yaşıyor ben neden hiç öyle olamadım?

32 yaşındayım işsizim bekarım asosyalim çocukluğumdan belli asosyal içime kapanık yalnız biriyim ergenliğim gençliğim hep eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz geçti senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç evden dışarı çıkamıyorum korkuyorum çekiniyorum utanıyorum hiç sosyal olamadım gezemedim eğlenemedim arkadaşım çevrem olmadı hayatımda hiç sevgilim kız arkadaşım bile olmadı 15 18 20 li yaşlarımda da böyle evdeydim dışarı çıkamıyordum asosyaldim yalnızdım sevgilim olmuyordu seneler geçti 20 li yaşlarımda aynı şekilde eve kapalı işsiz yalnız mutsuz geçti şimdi de 30 lu yaşlarım böyle eve kapalı asosyal işsiz yalnız mutsuz geçiyor herkes genç yaşta dışarı çıkıyor çalışıyor geziyor eğleniyor herkesin arkadaşı sevgilisi oluyor ama ben hiç onlar gibi olamadım gençliğimi hiç yaşayamadım herşey içimde kaldı
Herkesin arkadaşı sevgilisi var dışarı çıkıyor geziyor eğleniyor gençliğini yaşıyor ben neden hiç öyle olamadım?
Cevapla