İnsanın tutanacak bir dalı bile kalmamışsa , artık yaşamaya değer mi?

Elimi neye atsam kurudu, yıprandı, paslandı... Hiçbir şey yolunda gitmiyor. Her şey berbat bir hâl aldı. Daha 18-19 yaşlarındayken bu denli hüzün içerisindeysem ileriyi düşünemiyorum bile. Hayat gittikçe zorlaşıyor. Benim dayanacak gücüm kalmadı. Sanırım hayatıma son vereceğim. Varlığımla sevinip yokluğumda üzülen birileri yok sonuçta... "Gençliğin beni nasıl terk ettiğini görmek istemiyorum."

16/07/2021 13:32
Güncellemeler
+1 yıl
Hepinize çok teşekkür ederim... Bazen çok kötü bir ruh darlığı oluyor ne yapsam geçmiyor ve sürekli ölümü hatırlamama sebep veriyor... Henüz bunları düşünmem için çok genç belki de... Ama direnicem inşallah. Teşekkür ederim tekrardan...🌹
İnsanın tutanacak bir dalı bile kalmamışsa , artık yaşamaya değer mi?
Cevapla