Sizi sizden daha çok düşünüp, önemseyen insanlar var mı?


öyle bir insanın varlığını düşünmeye hazır değilim
beni düşünen birileri vardır belki ama beni benden çok düşünen bir insan
hiç sanmıyorum
ütopik bir hayal
Şu hayatta özellikle son üç yılda yaşadığım bazı olaylar ve sağlık sorunları sonrasında annem ve babam dışında kimsenin bu seviyeyi geçebileceğine inanmıyorum.
Annem, babam vardır ama ben düşünmelerini istemiyorum o düşünmeyi bana bırakmalarını istiyorum zaten sadece düşünüyorlar icraatler bana kalıyor Allahtan xd
Ablalarım, annem, babam, amcalarım yani aslında ailemin büyük bir kısmı. Bir de arkadaşlarım
Cevap
26Cevap
Çok şükür ailem var.
Beni çok önemseyen, değer veren, düşünen insanlar olduğuna eminim ancak bu benden çok düşünüyor seviyesinde değil bence.
Evet var çok şükür. Allah başımızdan eksik etmesin 💙
Evet var, çünkü bende onları o şekilde düşünüyor ve önemsiyorum.
Beni düşündüğünü soyleyen oldu tabi ama inanmiyorum
Aslaaaa yok.. Kimsem yok benim.. Yapayalnız biriyim sadece..
Yok o yüzden kim bana nasıl davranırsa nasıl değer verirse bende ona o kadar değer veririm.
Annem, kız kardeşim ve babam hepsi beni benden çok düşünür bazen.
Bûgün benim Dogum günüm.
Cocuklar sabah erkenden pasta pasta almaya gidelim dediler :)
Onlar beni hep dusunur bende onlari.
Beni benden daha çok annem düşünür sanırım.
Evet var eksik olmasınlar.
Hayır, yok. Fotoyu sen mi çektin 😄
Asiri iyi foto
Genelde ben düşünürüm başkalarını beni kimse benden çok düşünmez:(
İnsan yok ama tanıdığım çok iyi vampirler var 🧛♀️
Anacığım vardı... Torunları doğana kadarmış 😔
Annem haricinde olduğunu düşünmüyorum :)
Ailem var..
#Vesselam
Beni benden çok düşünecek tek kişi annem
Belki de vardır ama bilmiyorum
Hayır yok
Tabi vardır hep herkesin
Kesinlikle yok herkes kendi menfaatinde.
Anneciğim
Annem
Ailem vardır birtek
Annem
Hayır. Olsa bile söylemez bence..
Yok hayır
yokk
Anneler
Var tabiki
Annem düşünür
Hayır yokk
Hayır yok..
Evet, var.
Hayır, yok.
Keşke olsa
Ben varm
Ailem var
Var tabi annem
Hayır yok
Annem
Canım ailem.
Ailem dışında yok
Yok ki.
yok lol
Yok..
Annem
Babam
Yok, ama olmasını çok isterdim
Annem var
Babam var
Yok.. ama annem ve babam olabilir
Evet var çok şükür
Yok, herkes bireysel
Oğlum ama annesi ve annendi sogutuyor
Canım anam.💜
Sadece babam
Ailem
Annem belki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?