benim durumum şu arkadaşlar 21 yaşındayım. bu zamana kadar sevgililerim oldu öpüşmede oldu ne yazıkki bir taneside göğsüme dokundu ben bunun pişmanlığını çok yaşadım. hatta dokunmasını istemediğim halde dinlemeyince ayrıldm. inşallah da evlenene kadar istemıyorum kimseyi hayatımda.5vakit namazını kılan biriyim ben. saçım açık ama öyle aşırı açık giyinen biri değilim kısa kollu bile giymiyorum yani. bu aralar sürekli rüyamda namaz kılamadığımı görüyorum. duaları okuyamıyorum sürekli şaşırıyorum ama bir türlü namazımı kılamıyorum. acaba diyorum her ne kadar tövbe etsemde geçmişte yaptıklarım yüzünden ibadetlerim zayıf mı oluyor. arkadaşım şeytan vesvese veriyor falan dedi ama ne yapacağımı bilemedim. defalarca gördüm bu rüyayı. kötü biri olduğumu ve affedilmeyeceğimi düşünmeye başladım :/
siz ne diyorsunuz bu duruma?
siz ne diyorsunuz bu duruma?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar