Sizce bu şeytanın verdiği bir vesvese mi? yoksa gerçekten kötü biri olduğum için mi?

benim durumum şu arkadaşlar 21 yaşındayım. bu zamana kadar sevgililerim oldu öpüşmede oldu ne yazıkki bir taneside göğsüme dokundu ben bunun pişmanlığını çok yaşadım. hatta dokunmasını istemediğim halde dinlemeyince ayrıldm. inşallah da evlenene kadar istemıyorum kimseyi hayatımda.5vakit namazını kılan biriyim ben. saçım açık ama öyle aşırı açık giyinen biri değilim kısa kollu bile giymiyorum yani. bu aralar sürekli rüyamda namaz kılamadığımı görüyorum. duaları okuyamıyorum sürekli şaşırıyorum ama bir türlü namazımı kılamıyorum. acaba diyorum her ne kadar tövbe etsemde geçmişte yaptıklarım yüzünden ibadetlerim zayıf mı oluyor. arkadaşım şeytan vesvese veriyor falan dedi ama ne yapacağımı bilemedim. defalarca gördüm bu rüyayı. kötü biri olduğumu ve affedilmeyeceğimi düşünmeye başladım :/
siz ne diyorsunuz bu duruma?
Sizce bu şeytanın verdiği bir vesvese mi? yoksa gerçekten kötü biri olduğum için mi?
Cevapla