Çatlaklarınızla barışık mısınız? Nerelerinizde var?

Ben ergenken kollarımda ve omuzlarımda çıktı hızlı uzadığım için. Hiç barışık değilim :/ dövme yaptırmayı düşünüyorum
Çatlaklarınızla barışık mısınız? Nerelerinizde var?
Cevapla