Selam küfürbaz haydolar. Sinirlenince küfür ediyor musunuz? Yoksa kendinizi tutabiliyor musunuz :D 


Küfür etmem ama argo kelimem var onu söylerim. Senelerdir dilime yapıştı. Ağız alışkanlığı oldu. Sinirlenince onu söylerim genelde. Gerisini içimden devam ederim 😬🤦♀️😂
Şimdi adamın 7 sülalesini elden geçirmek, doğmamış torununu, o torununun gelinini, gelininin sülalesini, sülalesinin torunlarının çocuklarını onları doğurtan ebeyi, o ebenin ebesinin torununu elden geçirmek, ölmüşlerini elden geçirmek gibi aktivitelerimiz oluyor. Bunlar küfür sayılmaz ya
Selam 💫
Küfürden nefret ederim ve asla kullanmam çevremde bunu bilir yanımda kaba konuşamazlar.
Oldukça sakin bir insan olduğum için galiba herhangi bir hakaret ya da söylemde bulunmam çekip giderim ya da susarım. Küfürden daha iyi bir hareket bence :)
Çok aşırı sinirliysem bazen ağzımdan kaçırabiliyorum. Küfür etmeyi de, edilmesini de hiç tasvip etmiyorum ama bazı insanlar küfürün en büyüğünü hak ediyor. 😄
En son kime ettinbxjd
Baya olmuş, hatırlayamadım shdjsdf
Hadi bi sov bari bdjd
Cevap
32Cevap
Küfür sevmem ama hak edene ederim.
Pek küfür yanlısı biri değilim. Çok aşırı aşırı sinirlenirsem küfür ederim belki çizgiyi bozmadan ama.
Merhaba…
Sinirlenince tam bir küfürbaz haydo oluyorum😀 Fena küfür ederim sabrım taşarsa😊
vay haydom benim be nerelerdeydin bu zamana kadar dsf
Ben hep burdaydım sen neredeydin😀😂
seni arıyordum yoldaydım dsf
😀.
Hayatımda şu ana kadar normal şartlarda veya sinirli olduğumda hiç küfür etmedim genelde sinirlenmeden bir insanım beni sinir etmek imkansız gibi birşey öyle söyleyebilirim 3 kere damarıma basıldığı için büyük bir etki yaratmıştım..
Küfretmem. Çok sinirli sahi olsam kullanacağım kelimenin ağırlığını tartmayı tercih ederim.
Dilersen küfür ettirene kadar bir çabanın içine girebilirim, uykunu aldıysan 😆
Muallaktayım bilmiyorum 🙃uyku sersemliğimi kullanmaya meyilli bi bünye işte düşman çok uzakta değil 🙈😄
Düşman adım adım ilerlemekte tabii, en ufak dalgınlığını beklemekte. Tetikte olmalısın her an, tüm lobilerimizi ve enerjimizi seninle uğraşmaya yönlendiriyorum xd
🙄🙄🙄Savaş soğuk, kuşlar güzel, Allah büyük 😄🙈
Ve sen... Sen ise uykusuzsun...
Diiilim...
Belki de uykulusundurr
Ya uyuduysam 🙃
Oyle bir şey olsa haberim olurdu 🥲
🙄 Gizlilik içeriyor uykum
Ben ve gizlilik 🥵 mümkünati yok, ama kaçta yattigina bağlı tabii
Saat 23:40 sularında olması lazım 🙄
O la maazz, o saatlerde daha çayımı tazeliyordun, 00.40 belki... 🤔
Bugün erken uyudum eminim 🙄
Cay koyduğun akşam bir önceki miydi o zaman xd
Çay mı koymuştum 🙈hatırlamıyorum 😄🙈
E tabi dedin ya uyku tutmadı dur bi çay kahve bir şeyler yapayım da iciverelim ben de dedim olur çok teşekkür ederim, hemen unutmuşsun demek 😑
Uyan geldlk 😄😄🙈
Yok yok rüyamda görmedim, böyle oldu 😄
Ben neler yaşıyorum benim mi haberim yok 😄
Iste hep uykusuzluk yüzünden böyle oldun, ne yapalım işte idare ediyoruz seni djdjd
Ne deyim ya minnettarım dfsd beni sizler idare ettiniz
Sen böyle akıllı uslu oldugun sürece idare ederiz xhd
:)) teşekkür ederiz
Biz teşekkür ederiz 😊
Küfür sevmem. Sinirlenmem evelAllah vakit alır.. Buzhane gibiyim.. Çıldırmadığım için çıldıran hainler çok eğlenceli görseller sunuyorlar, hepsine çok mersi😃😃😃😃😃
Sinirlenince kendimi ifade edemiyorum pek.. Gözlerim doluyor 🥺
Küfür sevmem. Kızınca çok özel bir kelime kullanıyorum. Sonra gülüyorum...
Bu denli kızgınlığımda gülmeyi başarabilmem, beni keyiflendiriyor...
Her zaman değil ama zaman zaman küfür ediyorum ve keyif alıyorum. Sürekli hanımefendi olmak zorunda değilim. Keyifli geceler..
Hiç küfür etmem bilmemde. İnsanları aşağlamaya gerek yok onlar zaten kendi rengini belli ediyorlar tartışmada.
Elimden geldikce tutarım kendimi. Ama ağzımdan bir kaç şey de çıka bilir. Lakin onlar da fazla kaba, kalp kıran, dayak sebebi küfürler olmaz.
Hiç küfür etmem ben çok hanımefendi bir insanımdır.
Küfür çok ayıp çok kötü Bir şeydir eggg 😂😂😂😂
Genelde sakin biriyim kısıtlandığımda biri bana karıştığında çıldırıyorum o zaman da aklımdan dahi geçmeyecek argo sözler küfürler dökülüyor o an
Rusça küfür ediyorum çocuklarım ne yazık ki öğrendiler
Camide kolumu arı soktu imam yanımdayken Allah affetsin arıya sövdüm
Aleyküm selam. Küfürü sevmem, yanımda edilmesine de izin vermem.
Kendime çok kızıyorum çok kötü bir huy ama ediyorum maalesef...
Küfretmem kimseciklere öyle çabuk sinirlenen biriside değilim 🤧😣🥊👊⚔️🗡️🪓
Küfür ederim çok da güzel ederim
Eteği açılmamış neler var neler
Küfür bir alışkanlık. Hiç etmediğim için, sinirlenince bile aklıma gelmez.
Küfür etmem ama kendımı tutmam çok kızdıysam gerızekalı hadsız derım🤭
Ederim tutamam kendimi. Rahatlama yolum bu şekilde.
Araba kullanırken küfrediyorum ama ne sövüyorum beee😂😂
Ortama ve duruma göre değişir ama genel olarak tutamam
Ara sıra ediyorum. Bazen dalgasına, bazen de öfkemden.
Deli kufur ederim elimi kolumu kapiya carpsam taa anani avradini s’ikiyim derim o derece yani 😊😊😂
Küfürden nefret ederim ama sinirlenince küfürden daha ağır şeyler söylerim
Kendimi tutarım, küfür etmem için büyük bişey olması lazım :)
Arada ediyoruz bizim de sabrımız bir yere kadar dimi insan deşarj oluyor.
Trafikte kendime engel olamıyorum. Ama günlük hayatta içimden ediyorum.
Küfür etmiyorum etmedim etmem. Eşim küfür ediyor yüzüne söylemiyorum ama acayip hoşuma gidiyo. Dengesizim heralde
Banada ettiği oluyo
Ortaya da ediyo
Yatakta da ediyo
Herşeyi hoşuma gittiğinden belkide küfür etmesi de hoşuma gidiyor olabilir
Hayır ama sadece bazen; yanlış anlama ama senin ben... :D dediğim oluyor. Kibarca başlangıç
Yani çok buyuk etmem en fazla mal, salak, gerizekali, pislik, öküz 😂
Küfür etmeyi sevmem öfkemi içimde yaşarım genelde dışa pek yansıtmam
Sabırlı davranmaya çalışırım ama daha fazla sinir olursam eğer ağır küfür edebilirim
Yakın arkadaşlarımlayken küfür hiç eksik olmuyo ki 😁
Küfür ediyorum maalesef sinirlenince gözüm dönüyor fjjddjks
Sabredemiycek kadarsa zaten durum vahim 😅 o zaman da hepsini düz gecerim 🤣🤣
sinirlenmeme gerek yok, hepinizin ta an...
saka saka yerim sizi🥺💖
Etmem genelde içimden belki:))
Ayıptır günahtır herkes küfürbaz olmuş mk
Gelmişinden girip geçmişinden çıkarım.
Kolay kolay küfür etmem.
Hayatımda hiç küfür etmedim
Yer mekan farketmeksizin saydırıyorum.
maç izlerken az sövmüyoruz
cok pis soverim ne yalan söyleyim🤦♀️
Acık sözlü insanlara bayiliyirum
Anlamayacağı dilde söverim😂
Ne kadar sinirlendiğime bağlı
Etmeye çalışırım ama ortam müsaitse durum fena
Benim küfürler zararsız dır.
sinirlendiğim konuya göre ederim
Küfür hayata renk katar
Hayır, küfür etmem. Bir güzel laf atarım.
Bazı kelimeler derim. Hayvanların suçu neyse
Evet hemde cokkk bide sevişirken ederim
Son aşamaya gelirsem ederim.
Içimden sövüyorum arada 😂😂
Ederim de ailemin yanında yapmam
Küçük şeylere de sövüyorum bu iyi birşey değil 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?