
olmuyor işte ne yapsam
boşa koyuyorum olmuyor
doluya koysam olmuyor
oradan bakıyorum olmuyor
buradan bakıyorum olmuyor
nereden bakarsam olmuyor
artık oldurmayı bıraktım bende..
İnsan bazen hayatında bazı şeylere fazla takılır onları aşmaya çalışır onların üstüne gider onların olmasını ister ancak olmayacak bir şeydir ya da fazlaca istediği için aslında onun kendisi için imkansız olduğunu fark etmez
Elinden geleni yapar aslında çabalar didinir vakit harcar emek harcar ama en sonunda yine sonuç olumsuzdur giden sadece vaktidir başka bir şey kazanmaz yıllarını boş yere bir istek uğruna harcar durur
Ancak kim ne derse desin elde isteği o kadar büyüktür ki yeniden başlar çabalar yine kaybeder güzel kaybeder ama oldurmak için o kadar hırslıdır ki tekrar başlar.. ihtimal artık bunun imkansız olduğunu fark etmesi için yılları harcaması gerekir..
Bazen kazanır da bir anlık bir sürelik o kazanmanın hissi onu sarhoş eder ve tekrar olmaması olduramadığını anladığında da vakit geçmiş olur
peki siz hayatınızdaki olduramadığınız şeyi oldurmak için ne kadar inat edersiniz?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer