Olmuyorsa olmuyordur olması için zorlar mısınız?

Olmuyorsa olmuyordur olması için zorlar mısınız?

olmuyor işte ne yapsam

boşa koyuyorum olmuyor
doluya koysam olmuyor
oradan bakıyorum olmuyor
buradan bakıyorum olmuyor
nereden bakarsam olmuyor
artık oldurmayı bıraktım bende..

İnsan bazen hayatında bazı şeylere fazla takılır onları aşmaya çalışır onların üstüne gider onların olmasını ister ancak olmayacak bir şeydir ya da fazlaca istediği için aslında onun kendisi için imkansız olduğunu fark etmez

Elinden geleni yapar aslında çabalar didinir vakit harcar emek harcar ama en sonunda yine sonuç olumsuzdur giden sadece vaktidir başka bir şey kazanmaz yıllarını boş yere bir istek uğruna harcar durur

Ancak kim ne derse desin elde isteği o kadar büyüktür ki yeniden başlar çabalar yine kaybeder güzel kaybeder ama oldurmak için o kadar hırslıdır ki tekrar başlar.. ihtimal artık bunun imkansız olduğunu fark etmesi için yılları harcaması gerekir..
Bazen kazanır da bir anlık bir sürelik o kazanmanın hissi onu sarhoş eder ve tekrar olmaması olduramadığını anladığında da vakit geçmiş olur

peki siz hayatınızdaki olduramadığınız şeyi oldurmak için ne kadar inat edersiniz?
#DengesizBirAdam
Olmuyorsa olmuyordur olması için zorlar mısınız?
Cevapla