Erkekler neden Ruslar güzel diye aldatmayı normal olarak görüyor?

Sonuçta sen bir insanı aldatıyorsun bunun neresi normal olabilir ki? Saçma yani evet çok güzeller ama bu sana aldatma hakkı verir mi? Vermez! Mesela iş için bir adam bir yere gidiyor orada Ruslar çok fazla hemen kadına geçmiş olsun ablacım onlar varken seni unutur yok kesin aldatır hayır bir de onlar varken seni nasıl hatırlasın seni neden hatırlasın tabi onlara bakacak yani aldatacak gibi şeyler söylüyorlar bu ne biçim karaktersizliktir böyle evet bizden daha güzeller daha şekerler ama madem öyle neden evlendin ki yanında ki kadınla evlenmeseydin? Biz ne kadar ukala nazi fazla abartan egoist çirkin insanlar olsakta yine de aldatılmayi hak etmiyoruz bunu kimse hak etmez anlayın şunu eğer sırf başkası çok daha güzel diye ondan etkilenip yanındakini unutuyorsan onu değersizleştiriyorsan gözünde yapman gereken tek şey hayatından çıkarmak olacak bu kadar basit!
Erkekler neden Ruslar güzel diye aldatmayı normal olarak görüyor?
Cevapla