AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
Bana niye para vermedin la 🤣 o kadar mı kötüydüm senin için?
Nasıl oluştuğunu ve bizlerden başka bilmediğimiz bi canlı türünün olup olmadığını sorardım
Gerçekten tanrı varsa beni neden yarattığını bu dünyada amacımın ne olduğunu sorardım
Eğer dünyaya gelmeden önce buraya gelmenin senin seçimin olduğunu, istediğin boy, kilo, renk ve beden tipini senin seçtiğini, hangi ülkede doğup hangi şartlar altında yaşayacağını senin belirlediğini, bu dünyaya gelme amacının, ruhundaki eksik olan parçayı bulmak olduğunu ve eğer bulamazsan tekrar tekrar geleceğini söyleseydi ne yapardın.
neden insanlari kisitli zamanda kisitli sayda gunahlarini sonsuz azapla cezalandirdigini ve bu boş kanunlarinin ne ise yaradigini ve bide insanlarin yaratilis itibariyla neden ayni zeka fiziksel seviyyede yaratilmadigini sorardim.
Allahın azabı kötüdür çetin azabı var
Cocuk tecavuzculerinin cezasini ahirete birakmamasini isterdim.
Ahiretteki cezalar hakkında bir bileğin var mı acaba
ALLAH Azze celle ile sadece rükuda gönülden ibadette derdini anlatabilirsin. Ortası yok.
Hayır onu gören insanlar var allah izin verirse istediği kişi konuşur
Pardon gören değil konusanlar var
Beni niye var ettin Allah'ım tamamen oksijen israfıyım ne gerek var bana diye sorardım sanırım 🤣
Çocuklar ölünce acı çekerek mi öluyor.çekiyorsa onlar günahsız neden çekiyor?
onu kuzulara sormak lazım
Merak etme sormana gerek kalmayacak zamanı geldiğinde
Baştan yaratmasını isterdim baktım olmuyor torpil isterdim cennet için
İnsanın yaratılış sebebi nedir? Öbür dünyadaki yerim ne olacak? diye sorardım
seks yapmak ile birini öldürmek arasında çok fark var, sekste kimseye kötülük yapmıyoruz , neden büyük günah diye geçiyor Rabbim derdim🙈
Hanimefendi kuranda seks yasak demiyor ki zaten bunu nerden cikardiniz sadece soyle diyor Ey iman edenler hanimlariniza allahin size helal kildigi yerden yanaşın haram kildigi yerden degil diyor yani Anal ilisliyi soyluyor
Ama zina yapmayın diyor
Bekarken seks yapmak istiyorum 🙈😂 ve bu günah
Bence seks günah değil erkek dayatması binlerce yıldır devam ediyor. sevişin sevişirken üzmeyin üzülmeyin :)
Öyle mi dıyosn😂
Evet zina yapmayin diyor ama bekar ken de seks yapin da demiyor luften iffetinize sahip cikin ben bir erkek olarak namusuma ve iffetime sahip cikarken bu yeni nesile ne oluyor boyle
yani seks içgüdüsel bir şey 2 kişi arasın da sevişirsin keyif alırsın ya da almazsın biter. çok büyütmeye gerek yok seks yapacağın kişide seçici olur insan. zorla sahip olmaya çalışırsan o seks eğil tecavüz olur. sevişmek güzeldir bence :)
bana yazmıyorsun bi baksana unutulduk mu :D
Tamam da ben yeni nesil değilim ve 38yaşndayım😃
piştt bir bak bana :D
O zaman neden seks yasak değil diyorsun 😂
seks yapmak için niye evleniym ki? evlilik çocuk için olur, aşık olunca olur vs
Bence yasak değil olmamalı, bilinçli olarak zarar veriyorsan karşılığı olmalı. Aranda yaşanan dan kime ne yemek yedim işedim bunlarda yaşanıp bitiyor adamın üstüne kusarsan ya da işersen zarar görür. zevk için yaptığımız şey 2 kişiyi ilgilendirir büyütmeye gerek yok bence sevişebilirsiniz sağlık içinde iyi bu arada.
AYNEN katılıyorum çocuk düşüneceksen evlenirsin patlamış mısır yiyip çay içeriz dizi izleriz yemek temizlik yaparız arada gezeriz diye evlenilir mi yaaa :)
Sen kendi nefsinin yukunu allahami adlediyorsun 4 buyuk kutsal kitapta ahlaki kurallar aynidir oldurme sev oku yasat zinadan kacinin
Insanlarimiz o kadar körleşmiş ki lut kavminden daha beter bir kavim olduk Şu an adam diyor ki seks yapabilirsiniz saglik icin iyi pki ayni seyi annenize ya da ablaniz icin dusunulse ne yaparsiniz hemen oldurmeye kalkarsiniz hani seks saglik icin iydi ha onlarin ki saglik degil mi biraz empati öğrenin bos gelip gitmeyin 😡😡
@LuckyDevil11 saçmaladın iyice eğer bir partnerin varsa hoşlanıyorsan sevişirsin ille de evli bekar olman şart değil bana göre tabi. sen olayı kafan da nasıl kurgulamışsan ama sen yapma üreme sporlanma ile oluyor zaten...:)
Rabbim beni cennetine mi alacaksın yoksa cehenneme mi atacaksın diye sorardım
Sınavımın ne zaman biteceğini sorardım. Bu arada başlayacam ama artık senin sorularına, taktın 😄😄
@gündüzüngüneşi Gel
Madem tek sen varsın neden dünyada 1 den fazla din var? Neden sadece İslam dinine peygamber yollanmadı? Madem ki herşeyi görüyorsun kullarının cehenneme gitmesine neden izin veriyorsun? Acı çekmemizi neden istiyorsun?
Allah kula kötülük etmez kul kendine kötülük eder eğer bu dünyada kötü amek yaptıysa geri dönüş olmayan yer var cehennem
Allah cc öyle uygun gördü öyle diledi istese herkesi cennete koyabilirdi iyi kötü ayırmadan ama allah böyle olmasını istedi ol dedi oldu
Sizin şu an bahsettikleriniz şeyler bilmediğiniz şeyler allah kullarını sever yalnız isyan edip başı yukarda gezenleri de affetmez
Allah herşeyin en iyisi bilir eğer bu şekilde olmasını istiyorsa en uygun şekli bu demektir kötülük yapan insan öldüren zina yapan hak yiyen kişilerin cennete girmesine allah müsade etmiyor
@Mehmetoviç99 Tamam zina yapan kötülük yapanların girmesine musade etmiyor peki o zaman neden bu iradeyi veriyor? Neden bizleri yarattı? Ben yorumumda bize neden kötülük yaptın yazmadım, sadece insanları saf canlılar yapmak yerine neden kötüsünü iyisini yaptın, bu iradeyi neden verdin madem istemiyorsun? bunu soruyorum. Allah sever, Allah en iyisini bilir yani bu sizin düşünceniz buna saygı duyuyorum ama bu bana saçma geliyor açıkcası. Evet bunlar bilmediğim şeyler ki bu yüzden soruyorum ama sizin yazdıklarınızda bilmediğiniz şeyler sadece büyüdüğünüz ortamda duyduğunuz şeyler bunlar. Gözümle görmediğim birşey beni yaratıyor ama onu kimse yaratmıyor düşününce bile saçma geliyor bana. Size mantıklı gelebilir saygı duyarım ama ben inanmıyorum.
Allah cc yaratmak istediği için varız öyle diledi
Allah yaratıcıdır yoktan var edendir
Onun isminde anlamı yoktan var edendir
Bu dünya neden iyilik kötülük üstüne kuruldu diye soruyorsun değil mi allah katında sadece güzellikler iyilikler var orada kötülüklere yer yok
@Mehmetoviç99 O zaman biz şu an cehennemde yaşıyoruz
@Mehmetoviç99 Allah yaratmak istediği için mi varız? O zaman biz Allah'ın oyuncağıyız knk.
@Mehmetoviç99 he bu arada demişsin ya Allah başı yukarıda gezenleri affetmez diye, hani Allah affedendi?
1. Sorun bu dunyada her kötülük iyilik var sınav
2. sorun allah insandan söz aldı kalu belada topladı bizi
3. soru allah herşeyi affeder diye yanlıi biliyorsun o kul hakkı adam öldürme bunlar affedilir o dilerse ama allahın affetmeyeceği şeyler var bu da bilddirilmiş şirk koşmak yani kendini üstün görüp kafası havada yürümek
Eğer ben allaha inanıyorsam onun sözlerine inkar etmem sen inandığın birşeyi inkar eder misin örnek vereyim sen elmaya inanıyorsun diyelim elmanın çekiedeğini inkar eder misin işte herşey bundan ibaret allaha inanırsan kafanda çekirdek kalmaz
Zaten kuran okuyarak yaratıcı ile konuşmuş oluyoruz..
En doğru yorulmakta
Yorum *
Görüşme şansım olsaydı bir şey sormazdim sanırım o mutlak gerçeklik sanırım zihnimdeki problemi çözmek için bütün Materyallerin soyut somut kavramların içinde cevabının olduğuna kendimi inandırır o şekilde devam ederdim
Benim yaşama sebebim ne. Oralara gelme vaktim gelmedi mi
Kendi kaderini kendin çiz bir tekne kaptansız cıkarsa deniZe ilk rüzgarda alabora olur, ama kaptanı olan bir tekne gitmek istediği yere gider çünkü gideçeği yeri bilir yaşamaktan vaz geçme öleceğim diye düşünme ölmedende korkma🙏🏾
@Caucasian7777 ölmekten değil de insanlardan korkuyorum
Doğru söylediğin aklı olup aslında aklı olup beyni ve kalbi ılmayanlardan bahsediyorum öyle insanlarla muhattap olma ve hayatından cıkar
@Caucasian7777 aynen öyle
Her şeyi ve geleceği biliyordun neden insanları yarattın
Soracağım çok şey olurdu... Ama karşısına çıkmaya yüzüm yok...
Düzgün konuş. Elhamdülillah şu âna kadar hiç bir halta karışmadım. Sadece utangançlığımdan yüzüm yok dedim.
@Atlas_du Şikayet edildiniz.
Nerde olacağım seni ilgilendirmez.😊
Ne ergeni be , üniye gidiyorum artık. Herkesin profilindeki yaşı doğru değil. !
Bu kadar kötü insan, savaşları çıkaranlar, tecavüzcüler varken neden bunları bu dünyadan çekip almıyosun,çocuklar ölüyorken bir taraf içmeye su bulamazken bu adaletsiz düzen niye diye sorardım
Kadınlardan ne istedin
Allahın peygamberi kadınların en çok zulüm gördüğü zaman onları savunup korumuştu, nasıl ne istedin?
:D? Yazık la sana
bisey istemedi sadece cahiliye döneminde diri diri toprağa gomulmekten kurtardı
ama genel anlamda evet var kadınlara karış bisey
karis ne be karşı dicektm
Diyende kara çarşaflı :D
Öff laik hatun düştüm
Profiline Bakınca ne kadar özürlü biri olduğun her halinden belli
Aynen ölmek için yaşıyorum zaten
Allah için yaşanır. Umarım Allah senin gibi dinsizlere uzun ömür vermiştir çünkü Allah a inanmayan dinsizler ebediyen cehenneme girecektir
Niye açıksınn 😀
kiz haklı. madem öyle diyosun sende carsaflan bu ayni şey gibi oldu Amerikada yasayip Türkiye gibisi yok demek gibi. madem öyle carsaflan ve git burdan burda erkekler de var günah günah @tubaaceylaaa senin için diyorum.
Hamd olsum alemleein rabbini s3n rahmanin rahimsin affi sever tovbeleri kabul edersin bizleride affet cennetine cemaline didarina kavusmayi nasip et cehennemin narindan ölümun siddetinden kabrin azbindan koru..
Dünyada neden Adalet yok?
Dünyada adalet olacağını kimse soylemiyo zaten. Işte o yüzden ahiret var
😂 😂 Akla gelen soru
Tanrıya neden Tanrı olduğunu sorardım çünkü bizim neden olduğumuzun cevabını tek o cevaplayabilir ama onun neden olduğu konusu çok çelişkili. Biz mi Tanrı’yı yarattık Tanrı mı bizi?
Hatam büyük, günahım çok kapına gelsem yalvarsam affeder misin
Ben şahsen dünyaya neden gönderdiğini sorardım. Dünyaya geliş amacımız ne?
yani iki dakikalık eğlence için bunca insanı yaratmaya değer miydi derdim
Aslinda cok soru var. Ama bu soruları once kendimize sormak sonra cevabini aramak. belki bu dunyada cevabini bize veriyor ama kendi adima duymiuoruz.
Dünyayı bu kadar güzel yaratmışken insanlar nasıl bu kadar kötü ola biliyor. Ve neden bu kadar adaletsiz...
Boşlukla nasıl konuşacaksın?
Dinciler dislike atmaya başlamış bileee
Allah razı olsun ateist kardeşlerim likeler için kdjsjdjd
Kendisini nasıl yarattığını/ neden bütün dillerde kitap göndermediğini/ bize neden gözle görülür kanıt sunmadığını/ dünyadaki adaletsizliğe neden sessiz kaldığını...
Site yok oldu lan. Öyle soru sormuşsun jakfkwkfak
Biri diyor olmayanla konuşamazsın diğeri neden bize bunu yapıyorsun jakfkwkfak
Ben olsam "cennetlik miyim" diye sorardım xD
Zaten konuşuyorum, her duyum, her hücrem ile ALLAH ile. Şükürler olsun her dem O'na.
Allah ım ne olur yaratılışı ve şu zamana kadarki gerçek tarihi izliyim 🙏🙏🙏🙏🙏
Neden beni yarattın? Madem yarattın neden iyi gezegene göndermedin?
sorgulanmaz... ama ben ce sakıncası yok :)
@serkan82 Zaten ne haddime ama dünyayı sevmiyom ya 10 kişiden 9'u art niyetli
demek hiç de mükemmel yaratmamış evreni. ben azla anlam yüklemiyorum hayat yaşadıklarımızın algılarımızın sonucudur.
Bencil menfaatci kötü şerefsiz karektersiz insanları niye yarattın hadi yarattın bunları öldürmek niye suç
Bu @mikska nın kafası güzelmi diye sorardım😂
cok guzel anlatamam sana 😀
Neden?
Nasıl?
Ne zaman?
Bu üç soruyu içeren üç cümlem olurdu, eğer kalbim durmaz ve akıl sağlığımı koruyabilmişsem 😊
Bir soru sormuşsun ortalık karışmış 😂😂
sorma ya 😀
Bir şey diyeceğim fakat kavga çıkacak.
kimseyi kırmadan incitmeden de ne diceksen
Oha sen var mıydın diye sorardım.
yok mu zaten🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
@gamzedinç23 yok
ateist misin kardeş
@gamzedinç23 ateistim kardeş
okey
Merak etme münkir ve nekir melekleri hesaba çekecek seni o zaman anlatırsın derdini 😂
kesinlikle@kalbin_kalemiii
sen benden razi oldunmu derdim. sunu unutmayin arkadaslar. insanoglu neden yaratildi neden yasar neden ölür ölümün neden caresi yok oksijen olmadan neden yasayamayiz su altinda neden nefes alamayiz. gercekten okuyun ve itahat edin. su gibi akip giden dunya hayati cok kisa. Allah elbette vardir yalnizdir dogmamis dogurmamistir. sizler hala anlamayacakmisiniz.
Bizi yaratan o ama o nasil varoldu bunu anlamıyorum bunu sorardim kesinlikle
Zate dua ederek konuşabiliyorum abisi
Knk alnından öpcem
Hahahahahah kalsın bebek
Rahmetli abimi bana geri ver.
Basın sagolsun kardeş
buda emir gibi olmuş😳 neyse
@gamzedinç23 eee biraz 😂😂😂
sana demedim ama kıza dedim
@gamzedinç23 bende ona dedin yoruma dedim zaten ,, saf degiliz cok sükür
acım yangınım çok büyük lütfen nasıl yazdıysam yazdım ben le yaratıcı arası bu ricada bulunmuyorum istiyorum lanet olsun isityorum hiç değilse 1 gün versin o telefona yetişemedim diye özürdileyeyim bir kere daha gülsün bana gözleri gözlerime değsin istiyorum ver abimi bana lütfen lütfen...
anladım kardeşim başın sağolsun
Kötü ayrilmissin , ama kader diye birsey var ,, hepimiz ölecez bugün yarin kimse bilemez , üzülme kendini birakma lütfen , bütün hastaliklari tetikliyen kaygi üzüntüdür
Kardeşim ben sadece bir gece istiyorum bir gece sarılsın bana gel buraya bacım desin kız cimcime Neredesin desin Yavru nasılsın desin kokusunu içime çekip bir kere sarılayım toprak gozlüm benim yigidim benim can abim diye sesleneydim son nefesini verirken beni aramış Lanet olsun ben telefonu yanıma almamışım hala o telefonu cevapsız çağrısına bakıyorum bir sesini duyaydim... beni al yanına götür desem diyemiyorum Annem ikinci bir evlat acısını daha dayanamaz... yaktı kavurdu bizi yaktı kavurdu bizi
Bir trafik kazası da benim abimi götürdü Lanet Olsun Yavaş sürün arabaları yalvarıyorum yavaş sürün abime çarpan kişi yaşıyor ölen abim oluyor...
Allahım bana ne olur bütün peygamberleri gösterirmişim derdim ama olmaz günah Allah af etmez.
Bazı yerlerde yanlışlık var özür dilerim.
Agnostiğim ama eğer pasif bir tanrı varsa ona neden yaratıldığımızı sorardım
Kadınlara neden bu kadar takıl olduğunu sorardım
Ben yaratıcı olsam yarattığım şey böyle bir şey dese anında cehenneme yollardım,
düşünsene akıl veriyosun o böyle bir cümle kuruyor ahahahah
@4206931 ahahah baya komik ilk defa espri yapıyorsun sanırım.
Beni seviyor musun çünkü ben sana aşığım derdim
@NoraShepley yazma diyorum yazıyorsun yorumunu görmek zorunda değilim bir de ağladı diyorsun
İnsanlara böyle cıvık davranma insanları kendinden uzaklastiriyorsun
zaten konuşabiliyoruz :) bütün cevaplarıda kuranda :)
Cevap veremiyor kimseye
aynen aqq zekisi aynen kuranda
@NoraShepley 😂😂😂😂
C7kdan mi geldin
@NoraShepley yazdim
inananlar için kuranı söyledim arkadaşlar polemik yaratmanıza gerek yok herkesin inanışı kendine :)
Kuranda savaş esiri kadınlara tecavüz edebilirsiniz de yazıyor
Allah, muhammed yaşadığı süre boyu hep konuştu, o ölünce allah sustu ve tek kelime, tek ayet inmedi, akletmezmisin
Şans bana gülecek mi? Ya da bu halim şanslı halim mi diye sorardım.
Olacak mı olmayacak mı
madem varsın niye yoktun?
Affetmesini ümit ederim
1 neden benim babam yok
2 neden zengin değilim
Baban yok mu 😌
@AtesCan34 yok bizi terk etti sebepsiz yere ben o zaman 7 yaşındaydım
Kıyamam ya zor zamanlar geçirmiş olmalısın
@AtesCan34 evet çook zordu hala da zor
Bilirim benşm de babam bıraktı gitti
1. peygamberinde babasi yoktu.
2. peygamberde fakirdi.
Ana fikir şu...
Eger birşey eksik verildiyse sizin için daha hayırlısını hazirliyordursenin icin..
Baba ozlemi cekiyorsan manevi kizim olabilirsin. ekonomik olarak zorda kalirsan manevi baba olarak seni hic görmeden konusmadan destek olurum. aklina sakin yanlos birsey getirme. sevgilerimle kardesim.
@mymymy85 teşekkür ederim
@AtesCan34 gerçekten mi
Elbette neden olmasin.
Sen dürüstce konuşuyorsan gerçekse söylediklerin
Ainn gerck ten
@mymymy85 kusura bakma tabiki gerçek söyledikleirm
Tamam yazarsin ufaklik ihitiyaç duyduğunda
@mymymy85 hey ufaklık sensin kimseye ihtiyacım yok sağol
Tamam kardesim Allah yardimcin olsun. ufakliktan kastim benim küçüğüm olduğun anlaminda burada rencide edecek ya da küçük görecek bir söz olarak algilayip o şekilde cevap vermene üzüldüm. Senin durumunu düşünerek abi ya da baba rolü ile yardımcı olmak adına yaklaşmıştım. Ama alındım bu ton cevap vermene. Kaldiki daha önce bir kaç kardesimize yüzünü görmeden burs almasini sağlamıştım. Saygılar. Yolun acik olsun.
Hergün konuşuyoruz 5 vakit
Kendi varlığının sırrını sorardım
Konuşuyoruz zaten 😊 çok şükür.
sen en iyisini bilirsin derdimm
Gelecekte neler yaşayacağımı sorardım.