Selam dostlar 😊😊
Karamelooğğmla birlikte tahmin sorusu soralım dedik iyi huyları @Karamelaaaa kötü huyları ben tahmin edeceğiz 🙃🙃
Karamelooğğmla birlikte tahmin sorusu soralım dedik iyi huyları @Karamelaaaa kötü huyları ben tahmin edeceğiz 🙃🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
A. selam, olur edin tabii 💆♂️
Aşırı Kibirlisin
Teşkürler 🏃♀️
Rica ederim 😊
Edin bakalim çok merak ediyorum ne diyeceksiniz 😊.
Iyi huylara bildiğiniz şeyleri söylemeyin 😊
Hayırsız ve zararlısın 😅
Çok ama çok merhametlisin çok güzel seviyorsun
@Ayhan67 Hayırsız olduğuma katılmıyorum ama zararlı olduğum doğrudur. Biri hak etmişse ona çok zarar veririm
@karamelaaaa yiaaa öylemi düşünüyorsun gerçekten 🙈🙈🙈
Kopyala yapıştır yapıyorum zaten düşüncelerim bunlar değil fazla aldırma🙃🙃
@Ayhan67 Aldırmıyorum dostum sorun yok 😉
🙃🙃🙃
Benim hakkimda kötü olmaz ki. Anca iyi daha iyi olur🙄😂
Çok egolusun ama bu senin tatlılığına yakışıyor 😊
Teşekkür ederim😌😌
Rica ederim dostum 🙂🙂
Hadi bekliyorum hadi🤩🤩 sizde kandıracaksınız söylemiyorlar genelde🤦
Çok inatçısın
Yoo hiçte bile😂
Bilmem öyle hissettim 😂😂
Yanlış hisetmişsin o zaman 😂
Olabilir sonuçta tanımıyorum seni 😂😂
Aynen 😂
😊😊😊
Elbette, gönderin gelsin bakalım 😎
Özgüvenin biraz fazla buda bazen itici olabiliyor
Öz güven elbette iyi bir şey ama fazlası ukalalık getirir, teşekkür ederim dostum 😊
Rica ederim 😊😊
İyi niyetlisin😅😅
@Karamelaaaa teşekkür ederim dusuncen için sana da 🌸
Hadi bakalım meydan sizin buyurun 😅
Paraya düşkünsün
😂 Bunu bu sitede yazacağın en son üye benim.
Param varsa saçarım, yoksa otururum evde sesimi çıkarmam. Paranın Benim için tek değeri üzerinde Atatürk olması 😉
Atatürk demenden sempatimi kazandın 😊😊
❤️
💕💕
Olur tahmin edebilirsiniz
Merhametsizsin
Değilim ama teşekkür ederim tahmin için 😄
Rica ederim 😊😊
Olur
Senin kötü huyun yok kankam
Cansın
Sende 🤗
Senin bütün huyların iyi kiii🌼🌼🌼
@Karamelaaaa Yerim seni
🙈🙈🙈♥️
İsterim
Somurtkansın
Lutfen ☺
Depresifsin
İyisin 😅😅😅
Yollayın gelsin 😀
Vurdum duymaz ve duygusuzsun 😅😅
Aslında gerçekte öyle değilim ama sitede öyle bi izlenim verdiğim doğrudur o yüzden iyi tespit ama sen ne demiştin? Bir iyi ve bir kötü olacağına bir kötü ve bir kötü huy söyledin 😂😂🤷🏻♂️ bu neydi şimdi?
Detayda yazdım kötüleri ben iyileri karemala diye dostum 😅😅
Benim içim rok kaçmış malum pp'de görüyorsun o yüzden sen rok'dan dolayı da öyle diyorsundur 😂
Karamel mi karamela mı onunla denk geldiğimi hatırlamiyorum iyi huy söyleyebilir mi 😀🤷🏻♂️
İnsanlara yardımcı olmayı seviyorsun
Yok eğlence sadece 😅😅
Yardım etmem demiyorum ama pek tutturamadı karamela 😂
Ben tutturamam genelde😂
En azındann tutturamama da başarılısın seriye bağlamışsın 😂😂
Hihiii
Bulun kardeşim
Merhametsiz ve yalancısın
İyi kalplisin
Bir iyi bir kötüye noldu ikiside kötü ve ikiside bende yok
Söyle
Yanlış insanlarda mutluluk arıyorsun 🙁
Hep karşıma yanlış insanlar çıktığındandır
Doğru insanları yaptığın huy veya davranışlar ile ittiğinden hep yanlış insan ile karşılaşıyorsundur 🙃🙃
Ne yapmışım iyi insanlara 😅
Söylerim özelden şu an çarşıdayım
Timam
Olaaar
Alışveriş bağımlısısın
Doğru
🙃🙃🙃🙃
Söz sende 😂😂
Çok sinirlisin
Aaaaaa😒😒
Noldu 🙄🙄
Buyurun.
İnatçısın
Doğru 🤨
🙃🙃🙃
Nokta atışı olsun.
Kibirlisin
Tedbirlisin
Buyurun.
Dediğim dediksin bu iyi özellik gibi görülebilir ama dezavantajları daha çoktur
Aynen ya bu ben de çok oluyor.
🙃🙃🙃🙃
Anlayışlısn
İsterim valla 😂
Senin kötü yanın yok sadece yanlış insanlara denk gelmişsin
Kötü yanımda var ya hemen herkese inanıyorum ve çok dediğim dedik inatçı biriyim
Doğrudur ben görmek istememişimdir sende o zaman kötü huy olduğunu
Ahah herkesin kötü bir huyu mutlaka vardır ama teşekkür ederim ☺️
Rica ederim can 🤗
Bulun bakalım
İnatçısın
Anneme sormam lazım
Diyosunn 🙃
Yardımseversin
Allah bilir :)
Bulunun
Laylaylomcusun 😅
Doru djhdhr
Nerden bildim 😅😅
Saçma salak sorularımı görmüşsün belli ki
Olabilir 🙃🙃
Tabikide
Mükemelliyetçisin
Evett maalesef 😅
🙃🙃🙃
Tabikii
Dikbaşlısın
Evet
🙃🙃
Kalbin çok güzel çok ,♥️♥️♥️
Seninde😎
Buyrun
Somurtkan ve sevimsizsin
Herkesi kendin gibi görüyorsun
Olur
Asık suratlı, kötü sözlü ve kırıcısın
Büyüklerine saygilisin
Olumsuzların tam tersiyim.
Olumlu kısmen doğru.
hadi bakalımmm
Senin kötü huyun yoktur ya bence öyle hissettim ama şunu diyim genede insanlara çabuk güvenip kendini üzebiliyorsun bazen
yok sksksl yalan. kimseye güvenmiyorum. hep içimde şüphe var. ososls
ama iyi görmene sevindim tabi💗
🤗❤😉
Akıllısın 🌼
teşekkür ederim @karamelaaaa 💗💗
İsterizzs
Fazla laylomcusun 😅😅
Pek değil arada ssjdj teşekkürler
Merhametlisin
Rica ederim 😉
olur
Korkak ve mıymıntısın
at ziyaa at alakası bile yok
İnsanlara fazla değer veriyorsun
evet bak bu doğru
Tahmin sorusu bu eğlence amaçlı
biliyorum ben de o amaçla yazdım zaten :)
😊😊😊😊
Bulunun bakalim
Eksi hm çok ihtiyacim vardi
Kaba, saygısız ve itaatsizsin 😅😅
Hangisi iyi bunlardan
Hm hanfendi iyi yapacak galiba
Kötüleri ben tahmin ediyorum dostum 😅
İyi huyun takmıyorsun kafaya hiç birşeyi 😂
Olurr
Vurdumduymazsın
Olur
Bencilsin
Iyi huy ne peki
İyi huyu karamela yapıyor dostum
Hım detayı okumamışım :) sorry
Kibarsin😅🌼
İkinize de teşekkürler
Rica ederim
Sağolun, eksik olsun
Peki 🙁
buyur
Çok kibirlisin
Kibirsizsin😅😅
Kopya çekme karameloğğğğğğmmm 😂😂😂
😂😂😂
Evet bekliyorum
Aşırı kıskançsın
Aslında evet ama en kötü özelliğim çabuk sinirleniyorum ben
Anladım dostum biraz daha nefsine hakim ol
Sevdin mi Çok seviyorsun
Gönderin gelsin :)
Bozguncu ve arabozucusun 😅😅
Çok zekisin
Huy değil bu biliyorm😂
@Karamelaaaa Çooook sağooool, Ayhan sana da yazıklar olsun 😂😂😂😂
Felfire, the Son Fesat :D
Ben aslında iyileri istemiştimde karamela istedi kıramadım bende istemezdim kötüleri yazmayı 😂😂
Siyaset bunun adı, seni düşman bellerken biz, o sempatikliğin zirvesine çıkacak 😂
İşte ben o taktiği kullanarak iyileri istemiştim ama karşımda karamelom olunca kıramadım kötü olmayı yeyledim 😅😅
Özür dilerim ayhanikom🙏😄😄😄
Lafı bile olmaz karamelom 😊😊
Olur
Egoist ve bencilsin
Bir iyi bir kötü değil miydi gömdün sadece bro
Detayı dikkatli oku
Haksizsan özür dilemesini biliyorsun
Haa tamamdır bro okumamıştım orayı pardon. @Karamelaaaa doğruu ✔️
🌼🌼🌼😅
Tabii
Dik kafa, inatçı ve geçimsizsin
Galiba
Yufka yüreklisin
😉😉