Bu hayatin boş oldugunu hissediyorjm etrafimda hic kafamin bir oldugu bi insan bulamiyorum sizce napmaliyim?

Hayatin artik boş gelmesi insanlardan sogumak sadece yanliz kalmak ama yanliz kalincada mutsuz olmanin sebebi nedir ben istedigim hayati yaşayamiyorum benim hayallerim bunlar degil bi kiz olarak ilerideki hayalim biriyle evlenemek kendime surekli baski yapilar karisilmasi degil hic bi zamn hayalim dugun yapmak olmadi her zamn ilerde dik ve guclu bi kadin olmak istedim ama hayat şartlari iste harbiden etrafima baktigimda kendimi cok yanliz hissediyorum suzce yanlis mi dusunuyorum
Bu hayatin boş oldugunu hissediyorjm etrafimda hic kafamin bir oldugu bi insan bulamiyorum sizce napmaliyim?
Cevapla