Birkaç manyakla aynı evdeyim
Artık sinirden gözlerim seyiriyor
Varsa bi öneriniz alırım
Artık sinirden gözlerim seyiriyor
Varsa bi öneriniz alırım
Benim çok tecrübeli ve her daim acayip mutlu birinden öğrendiğim şey var. En az 3 saat olmak üzere bütün kararları 1 gün bekleyip vermek. Buna çok sinirliyken ve çok mutluyken de verilen kararlar dahil. E tabi bazen tutamıyorum kendimi, çok mutluyken salak salak şeyler yapıyorum ama sonrasında o yaptığım şeyler dank ettiriyo bu öğretinin doğruluğunu. Sonuç olarak imkânlar dahilinde en azından birkaç saat bekleyip/düşünüp karar vermek, sinirlenilecekse de bekleyip sinirlenmek en mantıklısı. Mesela 3-5 sene önce çok sinirlendiğimiz bi olayı düşündüğümüzde muhtemelen gülüp geçiyoruz. O sebepten şu kısacık hayatta çok sinirlenip üzülmeye ve üzmeye değmeyecek milyonlarca şey var, sakin olun, sadece bunlardan birini yaşadınız.
Cevap
5Cevap
sağ-solu kes :D
(837) Gazapizm - Sağı Solu Kes - YouTube
Vallahi şaka kaldıracak durumda değilim boynum kasılıyor o kadar gergin oluyorum
Mümkün olduğunca onlardan uzaklaş sinirlendigin zaman dışarı çık kulaklığı tak gez dolaş ama tek başına birkaç saat sonra sinirin hafiflicek
içinden 10a kadar say
duş almak
Geçen gün öyle sinirlendim ki duşa girdim elektrikler gitti soğuk su ile yıkandım diyorum vardır bir hayr
Kalıcı çözüm için evden ayrıl
:( evlenmem gerek
Onlar yokmuş gibi davranın
Varlar her hareketlerinden iğreti olmaya başladım
seeks ;)
He zaten öyle biri olsa bu evde kalmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?