Neden Yakışıklı/güzel olmayan insanlarla arkadaş olmuyosunuz?

Neden nedennn sucumuz ne Allah bizi çirkin yarattiysa bizim sucumuz ne eğer kendi tipimi seçebilme şansım olsaydı yakışıklı olmayi isterdim başka da bisey istemezdim ama öyle bi sansim yok keşke herkes yakışıklı/güzel olsaydı dış görünüş önemli değil diyosunuz ama bi çok kişi insanlarla dış görünüşüne göre arkadaş oluyo ben hiç yakışıklı birinin tipi iyi olmayan biriyle dost olduğunu görmedim? Neden böylesiniz? Lise de bi çok kişiyle dost olmaya çalıştım ancak hiçbiri pas vermedi tipimden dolayı bu kadar mi kalpsiz ve kindarsiniz ya şimdi bu sorunun altına dış görünüş önemli değil iç güzellik iyi diyecek olanlar olcak ama sanalda böyle diyosunuz reel de tam tersi neden böyle
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle kizlar?
Neden Yakışıklı/güzel olmayan insanlarla arkadaş olmuyosunuz?
Cevapla