Neden nedennn sucumuz ne Allah bizi çirkin yarattiysa bizim sucumuz ne eğer kendi tipimi seçebilme şansım olsaydı yakışıklı olmayi isterdim başka da bisey istemezdim ama öyle bi sansim yok keşke herkes yakışıklı/güzel olsaydı dış görünüş önemli değil diyosunuz ama bi çok kişi insanlarla dış görünüşüne göre arkadaş oluyo ben hiç yakışıklı birinin tipi iyi olmayan biriyle dost olduğunu görmedim? Neden böylesiniz? Lise de bi çok kişiyle dost olmaya çalıştım ancak hiçbiri pas vermedi tipimden dolayı bu kadar mi kalpsiz ve kindarsiniz ya şimdi bu sorunun altına dış görünüş önemli değil iç güzellik iyi diyecek olanlar olcak ama sanalda böyle diyosunuz reel de tam tersi neden böyle
Güncellemeler
+1 yıl
Guncelll
Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle kizlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer