Ben neden herkes gibi dışarı çıkamıyorum? Senelerce eve kapalı yaşamış hiç dışarı çıkamamış bir insan çok şey mi kaybetmiştir?

Herkes dışarı çıkabiliyor kimse korkmuyor herkes çekinmeden sokaklarda gezebiliyor her ortama girebiliyor ama ben evden dışarı çıkamıyorum korkuyorum hayatım ömrüm eve kapalı geçti senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkamıyorum ergenliğim gençliğim hep evde geçti senelerdir pencereden dışarı bakarak yaşıyorum dışarı çıkanlara imreniyorum 15 18 20 25 30 yaşında da aynıydım evde bunalıyordum sıkılıyordum dışarı çıkamıyordum sosyal değildim seneler geçti o seneler nasıl geçti orasını ben bilirim şimdi 32 yaşındayım hâlâ aynıyım hep evdeyim hiç evden dışarı çıkamıyorum gençliğimi hiç yaşayamadım hep işsiz parasız asosyal yaşadım hiç arkadaşım çevrem yok hayatımda hiç sevgilim kız arkadaşım bile olmadı hiçbir şey yaşayamadan bu yaşıma geldim yaşıtlarım hep evlendi ben çok mutsuzum psikolojim bozuk çünkü gençliğimi yaşayamadım hiçbir hayalim gerçekleşmedi herşey içimde kaldı bu yaştan sonra da evde çürümeye yalnız mutsuz yaşlanmaya mahkum hissediyorum kendimi
Ben neden herkes gibi dışarı çıkamıyorum? Senelerce eve kapalı yaşamış hiç dışarı çıkamamış bir insan çok şey mi kaybetmiştir?
Cevapla