Saygı çerçevesini aşmamış hemen her konuda açık fikirli olduğumu düşünüyorum. Kendi hayatıma ait değişmezlerim var elbet ama onlar da çok uç ve üzerine detaylı düşünülmüş konular.
Açık fikirli olduğumu düşünüyorum ama bu genişlik manasında bir açık fikirlilik değil :) Kırmızı çizgilerim vardır ve herkesin de olması gerekir diye düşünüyorum. Bu kırmızı çizgilerim aşılmadığı sürece sorun yok. Her türlü fikre ve tartışmaya da açığım. Hayatta kendime dar kalıplar çizmem asla. Her zaman kendimi geliştirmeye özen gösteririm. Zaten açık fikirli olmasam, kendi kalıplarından çıkamayan birisi olurum ve gelişme kaydetmem de mümkün olmaz. Herkes belirli sınırlar çerçevesinde açık fikirli olmak zorundadır.
Her türlü fikri sorgulamaya ve düşünmeye açığım ama bu hepsini kabul ettiğim anlamına gelmiyor. Uzun düşünmelerim sonucu vardığım bazı sabit fikirlerim var ama kimseye kendi fikirlerimi dayatmam, başkalarının düşüncelerine de saygı duyarım.