Hiçbir şeyin umrunda olmaması ve dünyadan soyutlanma psikolojik bozukluk belirtisi midir?

Dünya yansa umrumda değil. Üç kere üniversite sınavına girdim, babam iyi bir yer kazanmami istiyor ama benim umrumda değil. Tüm gün uyuyorum dizi izliyorum yemek yiyip uyuyorum. Bu sene son sansimdi, ama çalışmadim. Hayattan soyutlandim ayrıca. Her şey şaka gibi geliyor.
Hic arkadaşım yok, kardeşlerim kendi arasında güzel geçiniyor ama benle güzel gecinemiyorlar. Sorun bende mi?
Psikolojik bozuklugum mu var, psikiyatriye mi gitmeliyim? Çünkü tahmin edersiniz ki gitmek istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hayatım berbat, ama hiçbir şeye aglayamiyorum
Hiçbir şeyin umrunda olmaması ve dünyadan soyutlanma psikolojik bozukluk belirtisi midir?
Cevapla