Keyfiniz bol olsun arkadaşlar bişey sorcam bilgisi olan yorum yapsın?

Ben normalde çok neşeliyim. Ama küçücük bişey aşırı sinirlenmeme sebep oluyo.. ani tepkiler verebiliyorum.. anlayışlı ve sakin olmaya çalışıyorum bazı durumlar karşısında ama yapamıyorum çoğunlukla bağarıyorum. sizce bir psikoloğamı gitmem gerek ilaçmı alayım?
Keyfiniz bol olsun arkadaşlar bişey sorcam bilgisi olan yorum yapsın?
Cevapla