Kendimi çok çirkin hissettiğim için sürekli ağlıyorum. Bunun çözümü nedir?

Zengin biri değilim ondan dolayı estetik yapmam pek mümkün değil.
Gözlerim dışında hiç bir yerim güzel değil, burnum kemerli.
Ve bundan dolayı bütün özgüvenim gidiyor. Sürekli utanıyorum ne yaparsam yapayım kendimi güzel goremiyorum. Çevremde o kadar güzel kizlar var ki burunları , giyimleri hepsinin çok güzel. Ama benim öyle değil.
Kendimi çok çirkin hissettiğim için sürekli ağlıyorum. Bunun çözümü nedir?
Cevapla