Siz kızlar. size bayan denildiği zaman neden gereksiz triplere giriyorsunuz neden? mantikli bi aciklamasini yaparmisiniz?

neden size bayan demeyeyim diyorum? e deme diyor işte lan mantigi ne g zekali kezban!! neyse sakinim bayanlar. buyrun sizi dinliyorum
Siz kızlar. size bayan denildiği zaman neden gereksiz triplere giriyorsunuz neden? mantikli bi aciklamasini yaparmisiniz?
Cevapla