Benim annemin kafası çok cahil kalmış bende çocuk yaşta değilim 22 yaşındayım yani çok fan değilim ama grubun dansları showları şarkıları falan çok hoşuma gidiyor dinliyorum yok beyni ele geçiriyorlar yok gençleri kendilerine bağımlı yapıp pisliğe özendiriyorlar falan benzer şeyleri başka şeyler de yapıyor neden böyle anlayamıyorum onun adına üzülüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Annesine cahil deyip burada şikayet eden bir evlat nasıl başkalarına faydalı, aydın bir birey olabilir ki? İstediğini yap güzel kız
Anneme başka insanları yargılayıp her şeyi bana yasakladığı için böyle diyorum yani o kadar ön yargılı ve değişik nasıl düşünebilir insan anlamıyorum şarkïlarını açıyorum elektriği kesiyor falan sence normal mi
K-pop şarkıcılarının aslında je olduğunu bilsen böyle konuşmazdın.
Ne olursa olsun o senin annen empatinin ne olduğunu bilmiyorsun galiba.
Je derken eşcinsel olsalar bile bu bence normal ve bildiğim kadarıyla değiller tarzları öyle
Eşcinsellik normal bişey mi yani? Nereye gidiyor u gençlik. Tek söyleyeceğim allah annenin yardımcısı olsun
Bence gayet normal
Türkçe çevirileriyle izlet şarkılarını. Hani beyin yıkıyorlarmıymış.
Ne izlersem inanmaz bence insanları ayrıştırïp yok pisliğe özendiriyorlar falan diyor saçma sapan kast ettiği de lgbt hem lgbt bana normal geliyor saygı duyuyorum hemde BTS lgbt değil bence sadece çok renkli enerjikler tarzları öyle
Evet Lgbt bireyi değiller.
Evet ama o kadar ön yargïlı ve kara cahilki
Ya açıkçası hiç izlemedim ve dinlemedim ama izleyene ve dinleyene de sonuna kadar saygı duyarim
izleyene ve dinleyene saygi duyarim ne aw sanki kotu bisi
Keşke annemde senin gibi düşünse ama çok zihniyetsiz
@lor3n ne alaka ben kötü birşey demedim BTS hakkında çok bir bilgi sahibi degil im o yüzden saygı duyuyorum herkes aynı şeyi sevmek ve aynı şeyden hoşlanmak zorunda değil
ben anlatmak istedigim seyi yuksek iq seviyesinde anlatmaya calistigim icin senin anlayamaman normal kusura bakma iyi geceler
@Lor3n bence sen daha fazla hadsizlesmeden çek git
Ya ben izledim dinledim yok abi hiç hoşuma gitmiyor bence gereğinden fazla abartiliyor
Benim çok hoşuma gidiyor baya başarılılar
bende cok hos buluom onlari
Yani evet tarzları başarılıları bence iyi hak ediyorlar ve dinlemek suçmu yani onu anlamadım yasaklıyor bana
Ne isin var elin gavurlariyla milleti ne hale getirdiler
Al işte annem gibi biri daha insanları ayrıştırmam ben onlarda insan sonuçta ve çok başarılılar
Başarılılar ama neye göre
Dansları çok iyi şarkıları uyumları enerjileri falan
neye gore mi Wkskksks
Adamlar Yahudi islam düşmanı sen müslüman deilmisin dinine söven adamları savuniyosun bana
Al işte bilip bilmeden konuşan birisin her din saygıyı hak eder onun dışında asla ırkçı değiller her millete karşı hoş görülüler diye biliyorum röportajlarından
Yo degilim ben tutmuyorum hicbirini Ona bakilirsa kan ve vahsetin cikis zamani muslumanlik
Arkadaşım siz islam tarihini peygamber zamanını araştırmıyomusunuz ne alaka kan vahset Müslümanlıkta başlamış
@Lor3n İlk defa Bts'i savunan erkek görüyorum, duygulandım.😪
@Lor3n aynen
savasi baslatan peygamberler var bilmion mu
@Lor3n kessinlikle
ya ben kore dizisi izlemeye gidiyorum bunla nie ugrasioz
@BountyKiller Daha dinlerini bilmiyorsun ir de konuşuyorsun. Onlar dinimize sövmüyorlar, çoğu Türkiye'deki insandan daha saygılılar. Senin kullanıcı adın neden İngilizce o da gavurların dili değil mi?😂
@İnvisiblegirl_ aynen bu bir ilk 😄
oyhh
@Lor3n Peygamberlerimize öyle demen olmadı.
iyi geceler :)
çinliydi demi onlar anlat annene durumu
Yok Koreli ama annem çok cahil gerçekten çoğu şeyi yasaklıyor bana zihniyeti çok kötü
annen hasta aqq
Bencede gay değiller bir de onlar olsa bile gaylerde insan sonuçta bana çok tuaf gelmiyor ama o adeta düşman gibi bence böyle düşünmek asıl kötülük
gay değiller kendileri açıklamıştı kpop sevmem ama bilirim ve gay olsalar nolacak sanki
Aynen gay değiller olsalar bile bu çok normal işte çok tuaf en nefret ettiğim zihniyette biri annem malesef
Dogru söylemiş
Neyi doğru açıklamısın?
Senin gibi kaç çocugun beynini yıkadıklarını bilitorum bagımlı oluyorlar ve o kişileri hayatlarının merkezine alıyorlar. Ayrıca o gruptanda intihar edenler var. Kusursuz görğnme çabası filan hoş degil açıkçası annen çok dogru söylüyor bunun geri kafalılıkla ilgisi yok bence
Ben düşünebilen reşit 22 yaşında biriyim beynimi nasıl yıkasınlar bu grubu 20 yaşımda kesfettim gayet samimi başarılı geldi şarkılarını beğendim dinledim bu beni bağımlı yapmaz kimseye özenmiyorumda intihar etme sebeplerine gelirsek ağır disiplinli çalışmaktan oluyor
Aynn de geç
Ama cidden çok cahil
Her şeye ön yargıyla yaklaştıkları için böyle tepkiler veriyorlar müzik şarkı sonuçta Azer bülbül dinlesen daha mı az beynini ele geçirecek çok takılma böyle şeylere sen ne kadar karşı tepki verirsen o kadar üzerine yüklenirken çok umursama
Evet ama çok baskıcı aklına ne geliyorsa çok huzursuz ediyor beni her şeyi yasaklıyor yabancılar hakkında hep kötü düşünüyor onun için sadece müslümanlar değerli çok saçma
Çok itici bir durum müslüman olanlar hep melek sanki annen diye de bir şey demek istemiyorum ama başka birine bu hareketi yapsa lafı yapıştır
Boşver de gitsin o insanları böyle yargılarken ona karşı iyi şeyler beslemiyorum zaten kendisi yabancı animasyonları da küçüklüğümden beri izletmiyor yok beyin yıkıyorlarmıs falan saçma sapan
Klasik cahillerin kendini modern sanma durumu kimin beyni yıkanmış da zombi olmuş
Aynen işte bu nasıl cahillik anlamıyprum zaten zorla oruç tutturuyor artık onun dediğini yapmayacağım zaten Müslümanlığa inanmıyorum deizme inanıyorum ben
Tabi o konuda pek bir şey diyemem ama, tabi kendi görüşün istediğine inanma özgürlüğüne sahipsin
Evet ama çevremde böyle insanların olması sinirimi bozuyor
Bozar tabi insanlar çevresindeki insanların görüşüne saygı duyma konusunda pek bir gelişmişliğe sahip değiller desteklemiyor olabilirler ama sayı duymak zorundalar toplum olarak yetersiz durumdayız
Kessinlikle