Kınalarda düğünlerde oynayamadığı için rezil olduğunu hisseden oldu mu?

Ya acil beni rahatlatın. Kendimi *** gibi hissediyorum.😂 beni onceden hicbir guc oynamaya kaldıramazdı. Ama çok yakın akraba olunca kendimi aştım ve denedim en azından. Horon ogrenmistim mesela. Ona bile naptin sen, calisman lazim dediler. Kucuk kizin teki sen oynayamiyon hep ayni seyleri yapiyon diye azarladi. Halbuki cok kotu degildim bence teyzem mesela izlemis beni, guzel oynuyo demis. Kendimi mal gibi hissediuorum. Sanki herkes beni izleyip icinden gulmus gibi😱😪😥😭 hic oynamayip kaderime razi gelsem daha mi iyiydi be en azindan cesaret ettim yaziklar olsun
Kınalarda düğünlerde oynayamadığı için rezil olduğunu hisseden oldu mu?
Cevapla