Ciaoo🦇🍀 Hayatımda en itici bulduğum kesim bu tarz insanlardır. Tabi bulmayanlarımız da vardır ancak oldukça rahatsız edici bir konuşma biçimidir. Sizce de antipatikler mi?
bazen jargon kullanmak zorunda bırakılıyoruz burada özellikle kanyon tekerleğinin bağlandığı saygı değmeyen kişilere karşı mecburen kullanılmaktadır insanın bir sınır çizgisi vardır ne kadar sakinde olsa
Üniversitenin ilk yılları eve yürüyoruz okuldan 3 kız yolda yürüyor ve güzeller yaklaştık kızlar kendi aralarında konuşmaya başlayana kadar herşey güzeldi. Conolardan olduklarını düşünüp usulca uzaklaştık. Ses ve görüntü uyumu önemli..
İlginç bir şekilde kız arkadaş olarak çok seviyorum samimi geliyor aşırı olmadığı küfürlü olmadığı zaman ama erkeklerde hiç hoş bulmuyorum itici geliyor !