Argo ve sokak jargonu ile konuşan insanları itici bulur musunuz?

Ciaoo🦇🍀
Hayatımda en itici bulduğum kesim bu tarz insanlardır. Tabi bulmayanlarımız da vardır ancak oldukça rahatsız edici bir konuşma biçimidir. Sizce de antipatikler mi?
Argo ve sokak jargonu ile konuşan insanları itici bulur musunuz?


#dalinlivodkaa
#sokakjargonu
Argo ve sokak jargonu ile konuşan insanları itici bulur musunuz?
Cevapla