Elimden geldiğince kısa tutuyorum lütfen okur musunuz?

18 yaşındayım 11 yaşındayken komsumuz tarafından taciz edildim. Ergenliğimden beri başlayan (15- 16) kendimden ve çevremdeki erkeklerden iğrenme eşigini aşamıyorum. Kendimi çok iğrenç hissediyorum. Dolmusta biri para uzatınca eli elime değdiğinde tiksiniyorum genel olarak. O taciz anını o zamanı kafamdan atamıyorum. Sevgili flört vs yapınca da aynı duyguları ( kirlenmişlik iğrençlik huzursuzluk gibi duygular) hissediyorum ve uzak duruyorum şu 1 2 sene psikolojik destek alma gibi bi imaknımda yok fikirlerinizi söyler misiniz ne yapmalıyım
Elimden geldiğince kısa tutuyorum lütfen okur musunuz?
Cevapla