Nötr düşünceler de olabilir sıkılmak konusunda hep yalnız kalıp düşünüyor musunuz? 


Ben sıkılıyorum, bunalıyorum.
Sevdiğim kişilerle elbette vakit geçiriyorum fakat onlarlayken dahi çok uzadığı takdirde yalnız kalmak için vakit kolluyorum.
Benden birisi sıkılıyorsa büyük ihtimal ben ondan sıkılmışımdır çünkü ortamın eğlence ve neşe kaynağıyım aynı zamanda hoş sohbet birisiyim o yüzden insanlar beni çok sever benle takılmakdan hoşlanırlar ama ben her benle takılan insanı sevemem işte belirli süre sonra uzaklaşırım çünkü varlığı beni sıkar ve yorar.
Ben sıkıldım sanırım onları da sıkıyorumdur eminim🤧🤧
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Benden sıkılıyorlar 🥲
Haha teşekkür ederim 😍
Cevap
34Cevap
Bir insanın sıkıcı olması demek onunla konuşan her insanın ondan sıkılması anlamına gelir. Fakat bazılarıyla konuşacak anlamlı bir sohbet bulamıyor ve bu yüzden sohbet etmek istemiyorsa ve diğer bazılarıyla da saatlerce konuşabilecek kadar güzel bir şekilde sohbet edebiliyorsa işte o vakit o insan değil onu sıkıcılıkla itham eden kişi sıkıcıdır.
İnanki hayatımda benden sıkılan insan hiç denk gelmedi ya da bana öyle hissettirdiler ama ben insanlar çok sıkılıyorum, özellikle siz kız milleti acayip derecede yoruyor beni
Bazen oluyor ki hepten sıkılıp hiç iletişime giresim gelmiyor. Ailem hariç tabi. Sadece dış çevre için geçerli oluyor.
İnsanlar benden sıkılır.
Sıkıcı biriyim zaten az safım da.
Kafam da git gelli.
O dislike benden, yanıltıcı görüş yazmayalım lütfen 😂
Ben ortoakul ve lise yılları yaşımdan olgundum herkes ile iyi geçinirdim ama konuştuğu şeyler sıkıcı gelirdi.
Insanlar demiyelimde. Sanalda tanıdım Bikac kişi benden sıkıldı firar ettiler resmen 😒😒benden kacilirmi yaaa
İkisi de oluyor özellikle mizah yapamadığım kişilerden bunalıyorum yokluktan konuşuyorum sonra da pişmanlık...
Çoğu İnsan benimle buluşmak ister fakat ben hep bahane uydururum. Cunku yanlarında sıkılıyorum konuşacak bisey bulamıyoruz bi zamandan sonra
İnsanlar benden sıkılıyor sanırım. Dimi insanlar?
ben genel olarak insanları sevmiyorum o yüzden de sıkıcıyım :/
sıkıldıgim insanin yaninda durmam, skilmadigim insani da eglendiririm :)
Negatif insanlardan sıkılırım sadece , diğerlerine can feda
Genellikle ben insanlardan sıkılıyorum. Özellikle de aşk konusunda "felaket"!!!
Benden sıkılmaları için bir sebep yok eğlenceli biriyim. Ben sıkılıyorum
İnsanlar beni çok sinirlendiriyor ve beni tanıyanlar tanımamış gibi hareket ediyor.
Ben insanlardan sıkılıyorum kimse benden kolay kolay sıkılmaz
Sıkıldığımda insanları sıkarım ve benden sıkılırlar sıkılmadığımda çok eğlenceliyimdir...
Her gün bir miktar kendimle başbaşa kalmalıyım. sıkılmanın haricinde bu benim için gerekli
Genelde ben insanlarda sıkılıyorum
özellikle de laf anlamaz ve cahillerden
Ben sıkılıyorum çok çabuk
Onlar benimle eğlenirler genelde ben cabuk sıkılırım hele karsimdaki sakin biri ve yavaş konusuyorsa icimi daralti basıyor 😂
Valla milletin benden sıkılıyor olması çok umrumda değil sıkılacagım insanın da hayatımda yeri olmaz
En yakın ardaşlarımla bile sürekli bir arada olunca mecburen sıkılıyoruz biraz özlemek iyi oluyor
sanarım onlar benden sıkılıyorlar. onlar gibi dedikoducu değilim diye...
Ben insanlardan sıkılıyorum ya çok enerjik ve eğlenceli bir insanım
Kimi insan benden sıkılıyor kiminden de ben sıkılıyorum
Ben sıkılıyorum. Evet bunu çok düşündüm ama sebebini bulamıyorum.
Ben insanlardan sıkılıyorum. Az insan öz insan.
Benim neşem yerindeyken kimse benden sıkılmaz
Hep yalnız kalıp eğlenen tayfadanım 😜✌️
Ben onlardan sıkılıyorum onlar da benden
Ben onlardan sıkılıyorum
Ben insanlardan sıkılıyorum
İnsanlardan sıkılırım
Ben daha hızlı sıkılıyorum
Bence insanlar benden sıkılıyor
Her ikisi de mevcut bende
Ben çok sıkılgan biriyim
Sıkılmamda sıkmamda mesafeliyim hep.
İnsanlar benden sıkılıyor😄
Ben insanlardan sıkılıyorum.
insanlar benden sikilio
Bazen onlar benden bazen ben onlardan
sıkılgan bır yapım oldugunu kabul edıyorum
Düşünerek gecirmedigim tek bir saniye bile yok 🤞
Ben insanlardan sıkılıyorum
Ben insanlardan sıkılıyorum
Ben sıktım
Ben ben
Sıkılmam ben
Ne sıkılırım Nede Sıkarım
Her ikisi de yerine ve zamanına göre değişir
Ben insanlardan sıkılıyorum malesef
Cidden mi ya arkadasim
Cidden ben eğlenceli komik biriyim ama çevremdekiler öyle olmazsa çok çabuk sıkılıyorum onlardan
Anladim bende senin gibiyim be
İite keşke değerimiz bilinse 😂🥂
Dogru kisi cikmamis karsina demek ki
Maalesef öyle sanırım
Senin gibi biri bana denk gelmis olsa basimin ustunde tasirim cidden bak cunku bende sevgiye mutluluga açim
Aynen işte sorun orda böyle insanlar az kaldı
Evet ya cok haklisin arkadasim isim ne peki senin
Ikiside
Değişiyor bu durum
Ben skılıyorum
ben de onlar da.
Ben.
değiş ir
Ben insanlardan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?