Hiç iyi hissetmiyorum. Uyumak bile istemiyorum benim gibi olan var mı?

Herkes çok sinirime gidiyor. İnsanlar gözümde çok küçüldü. Hatta bende kendi gözümde küçüldüm. Kendimi ezik gibi hissediyorum resmen bazen. İnsanlar çok ama çok kalitesiz seviyesiz geliyor. Kmseyle muhattap olmak istemiyorum. Ama yapayanliz kaliyorum bu sefer. 😞
Hiç iyi hissetmiyorum. Uyumak bile istemiyorum benim gibi olan var mı?
Cevapla