"Zamanında çok konuştum bir faydasını görmeyince bıraktım." Kimin söylediğini unuttum ama güzel bir söz. Suskun insanlar genelde anlaşılmadıklarını düşündükleri için veya her seferinde aynı şeyler olacağını düşündüğü için susmayı tercih ederler. Susmak var susmak var. İlk girdiğim ortamda bende susar konuşmam ve ortamı izlerim/gözlemlerim. Suskun kişi düşünceli kişidir, suskun kişi kendiyle en çok konuşandır aslında. Sinsi bulmam ancak tehlikeli olabilir :/
Hiç sevmediğim bir insan tipi annem de öyle idi yemediği nane kalmamış şimdi anlatmak istemiyorum anlatmaya kalkar isem sabah olur, oldum olası sessiz insanları sevemedim nefret ediyorum.
Öyleyim yani kötü düşüncem olmaz sadece konuşmayı veya ortamı sevmediğim zamanlar da suskunumdur ve her halükarda insanları inceliyorsun iyi veya kötü 🤷🏻♀️🙃