Bence çok tatlılar :D kendilerine özgü bir çekicilikleri var. Siz ne düşünüyorsunuz?
#toplanınyumuklar
#Winterman
#Zebroman
#toplanınyumuklar
#Winterman
#Zebroman
Benimkiler de biraz oyle ve ne makyaj dogru durust oluyor ne bir sey hic memnun degilim gozlerim tamamem gorunseydi goz kapaklarim biraz daha belirgin olsaydi baska bir sey istemezdim sanirim.. 😳
Asiyaliyim gozumde cekik sizce kotumu cirkinmi duryorm
ula halamın gözü de öyleydi ne tşak geçerdim ya sadsa
halam oldugu için tabi asdas
neyse
birşey düşmüyorum
neticede görüyor
Kisik gozluyum ben 😁😁😁 keske iri olsaydi da cektigim surme belli olsaydi biraz daha :)
Surme iyidir , ben seviyorum
Cevap
13Cevap
Tatlilar ama çok kisik değilse görünsün biraz gözleri:)
Bana tatlı gelmiyor pek.
Tuzlu geliyor :P
çok güzel ve hoş 😊😊
haha
Koreee <3 çekik onlar ama neyse :D
ırkçı seni ^^
ya tamam ne bozuyorsn :D ya napaym seviyorm ama :/
kızları diyorsan tatlılar hemcinslerimden banane :D
Erkek de iyi kızlarda kötü buluyorum 😊
Yine de göz o kadar öenmli bir ayrıntı değil bence önemli olan yüz şekli
Bu çocuk çok sevimli çıkmışsın 😄😄 Çocukları çok severim zaten çirkin çocuk yoktur 😊
Tamam benim o zaman 😊
Ya herkesin fikri kendine deyip biririyorum bu konuyu 😊
Senin gözlerin iyi ama gerçekten ancak bence kızlarda hiç mi hiç yakışmıyor yani Çin Japon değilse olmuyor 😊
Kıskanmıyorum ki ben kısık gözlü değilim tamam ama bundan dolayı mutlu olan bir insanım zaten 😊
Kimseyi kıskanmıyorum ki 😄
Çok çekici ♥ Al eve besle oyş ♥
asdasd :D
https://i.hizliresim.com/gylaj5.jpg
baksana karizmaya :D
Bence de çok tatlılar ya
her kısık göze aldanma yüzü güzel yapan ağız burun estetiği bence
Sevimli oluyorlar. 😅
Çok şirin buluyorum :D
sadece gülerken kısılan tercihim :)
hahah yakışmış mı :)
:)) teşekkür ettim
Gulerken kisiliyor baskan 😒
Kisik goz yok bende ya hayvan gibi aciyorum gozumu
erkekleri umursamam kızlar seker oluyo evet :)
Çinli sanıp hepsini dövüyorum :D
Olayı anlamadın sen sanırım :D
Aynen :D Geldin iki dakkada maganda yaptın sende bizi :D Kavgayı sevmem.
Göz kısıklığı kadar aralıktır kapıları ;)
Şeker knk :D
7/25 kafam güzel reis :D
Kafam kadar bituful birisini bulamadım sitede sadasdada :D
Baktım baktım :D
Sempatikk
Kısık goz nasıl oluyor kuçuk göz mu
😐😐
Sair burada kendini ovmuş :)
Senin tipsiz olduğunu
Kizda kotu bence
Ama buyuk goz daha guzel zbbshs herkes oyle derr
akrabalarım arkadaslarım burdakilerde diyo:P
Normal geliyor bana
Sende mi 😭
Pekisi
ekstraları yok kanımca !!!
Asyalıları tek tatlı bulduğum noktadır.
Sirinler
evet tatlı oluyolar
hoş kızlar
Ben sevmiyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar