İçinizdeki umuda güvenin. Umudunuzu kırmaya çalışan insanlara kulaklarınızı kapayın. Kimsenin sizin inandığı yoldan geri çevirmesine izin vermeyin. O yol sizin, umut sizin.
Umudunuzu kırmaya çalışan insanlar var mı hayatınızda?
Her zaman en yakınındakiler yapar bunu insana. Başkası olsa umursamayız belki bu kadar. Ama insanın sevdiği, yakını olunca umursuyor. Sonra da umutsuzluğa düşüyor. Destek olacakken köstek oluyorlar.
Yakınlık bazen kan bağı demek değildir. Buradan da bunu anlıyoruz. ‘Yakınım’ dediğimiz kişi aslında senin umudunu kıran kişi olmamalı.
Mesela ben bu ‘yakınlarımı’ geç farkına vardım. Artık hayatıma bu insanların burnunu sokmasına, yorum yapmasına da izin vermiyorum. Bazı insanlar mecburen hayatımızdalar ama onların çizgilerini belirleyen bizleriz. Sizi mutsuz eden, umutsuzluğa düşüren insanları olabildiğince kendinizden uzak tutun. Her daim onlara değil, umudunuza ihtiyacınız olacak🤍
Herkesin çevresinde olumsuzluklara odaklanan, yapamazsıncılar vardır. Öz güven sahibi birisi bu kişilerden kolaylıkla etkilenebilir ve şu hayatta kırıldıktan sonra tamir edilmesi çok zor olan 2 şey var : Güven ve Umut... O yüzden umudumu kimsenin kırmasına izin vermiyorum. Hatta umudumu kırmak için geldiklerinde hırslı yapım ve öz güvenim sayesinde daha da azimle o işe asılıyorum. Böyle insanları çevremde barındırmıyorum. Olumsuz elektrik yayan insandan daha itici bir şey yok şu dünyada. Resmen insanın ruhunu emerler. Bundan da zevk alıyorlar. Kısacası umudumu kırma hevesinde olanların umudunu ben kırıp köşeme çekilip zevk içinde izliyorum.
Umuda atılan her adımda mutlaka birilerinin çelme takmak için beklediğini bilmek gerekir. Bu en yakınlardan başlar ve dışarıya doğru genişler. Çünkü insanlar senin onlardan iyi, onlardan önde olmanı istemezler. Ama sevindirici olan tarafı şu ki çelme takmaya çalışan kişi sayısı ne kadar çoksa o kadar kişiden daha önde ve daha umutlusun demektir. O yüzden sağlam ve sert adımlarla umuda devam...
Çok... ne desem olmaz yapamazsın dediler onlar yapamazsın dedikçe ben denedim ve basarılı olduğumu gördüm bi ise bi eyleme başlayacağım zaman birine soruyorum olmaz yapılmaz yapamazsın derlerse muhakkak deniyorum ve 90% başarılı oluyorum...
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Umudumu kırmaya çalışan kişileri o anda hayatımdan çıkarıyorum. Dstluk; idam sehpasındaki arkadaşına hala sandalyen tekmelenmedi, kurtulabilirsin diyebilmektir. Bunu demeyen kişiler dost değildir ve hayatımda yeri olmaz.