
#Wlesya😉😘

Şöyle düşündüm:
İyi niyetli yapımı korumak ve bu konuda ayakta kalmak, güçlü olmak konusunda o kadar harikaydım ki mazoşist kızlar bile benim iyi niyetimi heba etmeye, kullanmaya, nankörlük etmeye çalıştı. Ama sonuç olarak yine beni bozamadılar. :P
Sonuçta aşka inancımı yitirmiş olmam, duygusuz birisine dönüştüğüm anlamına gelmiyor. Artık hak edene hak ettiğini veriyorum diyelim sadece. Ama kimse benden aşk anlamına değer beklemesin. İyi niyetim bu evrende hiç bir kızın kaldıramayacağı kadar güçlüyken, kimseye bu yükü taşıtmayacağım çünkü taşımasını bilmiyorlar. Böyle iyiyim. En azından dostlarım ve ailem gibi gördüğüm insanlar bunun üstesinden gelebiliyorlar; çünkü beni anlıyorlar. Gerisi boş. Kullanılamamış ya da bir nebze kullanılsa bile yine yıkılmamış bir insan olarak hala ayaktayım. :P
Harika değilde iyi biri olduğum aşikar ve de böyle bilinirim. Kimse beni idare etmedi idare eden oldum hep
Ben hep idare eden taraf oldum. Hatta hhayatımdaki herkesi idare ettim diyebilirim sonra bir vazgeçtim böyle olmaktan çevremdeki herkes bana düşman oldu
Fevkaladenin fevkindeyim
Cevap
21Cevap
Asla harika olduğumu düşünmüyorum. Herkes gibi benimde hatalarım vardır ve insanlar beni idare etmek zorunda kalır.
InSanları ben idare ettiğim icin harika bir insanim 👏👏👏👏
Kimse mükemmel değildir 5 parmağın 5 i de bir değildir. Ama beni tanıyan herkes çok sever ve överler eksik olmasınlar.
Merhaba, tevazu sahibi bir insanım. Harika değilim tabi ki. Bana göre kimse harika bir insan değildir.
Beni öyle kolay kolay idare eden olmaz 😂 Ben sevdiklerime harikayım sevmediklerime belayım 😀
Bela mısın oğlum sen 😂😂
Gözünden anladım 😂
Ben çabuk insan silmem , onlar da beni tanımaya uğrasmaz.. insanların arasında hayalet gibi varolup gözlemlemeyi tercih ediyorum.. farkındaliğım ve onlara olan duruşumu buna göre belirliyorum.
Harika bir insan olduğumu düşünmüyorum. İnsanlar da beni idare edecek kadar önemli değil gözümde -ailem ve sevdiklerim harici- 🌸
Harika bi insanim tek kusurum patavatsızım bu yönden idare eden insanlar cok fazla çünkü artılarım cok
Sevenlerim için evet sevmeyenler veya nötr olanlar için sıradan biriyim. Herkese karşı harika biri oluyorsan sorun vardır zaten.
Harika bir insan tabii ki değilim ama insanlar beni neden idare etsin ki benim harika olmayışım kendime sonuçta
Kimse beni idare etmek zorunda kalmadı. Harika bir insan olmayabilirim ama onu bile tek başıma yaparım diye düşünüyorum.
Harika biri değilim. Çoğunlukla ben idare ediyorum, tahammül ediyorum diyelim.
Ben idare edildigimi düşünüyorum gerçekten çok zor biriyimdir
Harika olduğumu düşünmüyorum, ortalama ılımlı ve uyumlu. Göremediğim anlayışı fazlasıyla vermeye çalışırım, ki insanlar sağolsun bir noktada bıraktım bunu da.
Ben harika olduğumu düşünmüyorum ancak karşımdaki kadınsa kesinlikle ona muhteşem olduğunu çok özel olduğunu hissettiririm
Harika olduğumu düşünmüyorum ama sevdiğim kişi ve insalara değer veririm ilgi göstermeyi onların kalplerine dokunmayı severim
Harika da değilim insanlar beni idare de etmedi ortalarıdayım çok harika bir insan değilim fakat çok düşük biride değilim
Yaşayıp görmek. Beni tanıyanlara sorup öğrenmek lazım. Kimse dört dörtlük değildir. Kendimi översem megoloman gibi hissederim.
Kendi halimde yaşıyorum hayatıma dahil olmak isteyen katılabilir
Gerçekten harika bir insanım. Egolu olduğum için insanları anlayabildigim için ve empati kurabildigim için böyle diyorum
Harika biri değilim benimde kusurlarım var tabiki ama insanların beni idare edebileceği bir pozisyonda hiç olmadım diyebilirim
Gerçekten harika bir insanım🤗
Kimse dört dörtlük değil ki.
Bence idare ediyorlar
Kimse harika değil. İdare ediyorlarsa nedeni var.
Beni idare eden olmadı. Ben idare ettim.
Kendimi övmeyi sevmiyorum
Ben mütevazi yim mümkün olduğu kadar
Karakter yönünden insanlar idare ediyor.
Mükemmel bir insanım. Her şekilde.
Harika az bile😂
kimse 4'×4 lük degildir🤠
Bence berbatım
İdare ettiler
Harikayım
Yok la kusursuzum
Mükemmel insan yoktur.
Değilim.
Harikayım
Mecbur idare ediyorlar
Elimden geleni yaparım
Orta
Harika bir insan :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?