Kafaya takar mısınız, siz de ona mı laf sokarsınız yoksa gülüp geçer misiniz? Yoksa... Cevaplar sizde dostlar :) Bir araştırma var bu konuda son günlerde izlediğim. Bir video koyuluyor insanların önüne ve 100 kişinin cevapları ele alınıyor. Bir hayli dalga geçen eden var... İsteyene yollarım videoyu da :)
Dış görünüşünüz ile alay eden birine tepkiniz ne olur?
Ben merak ettim videoyu. kiloluydum dalga konusu oldum, takmadım. Şimdi aşırı zayıfım yine dalga geçiliyor yine takmıyorum. Burnumla, dişlerimle yüzümle ilgili espiri yapanlar oldu onları da takmadım. Ama doğru bulmuyorum bu davranışlarını, kendi açımdan olmasa da bu bir mobbingtir ve çoğu insan bu yüzden kırılır alınır ve hatta bunalıma girer. Artık bu bayağı davranışları bırakmalıyız bence 💜
"Sen aç da popona gül salak" derdim herhalde. Çünkü ben alay edilebilecek bir şey görmüyorum. Hayır olay çirkin olmam falan değil, olabilirim. Kimse beni beğenmek zorunda değil. Sen beni beğenesin diye mi doğdum ben canım. Neyse işte ben de herkesi beğenmek zorunda değilim, ama alay etmek nedir ya? Bence acizlik... Hayır yani karşındakini kırınca eline ne geçiyor be köpeğin evladı! Arkadaşlar kusura bakmayın biraz fazla hakaret ettim ama bu benim en sinir olduğum noktalardan biri. Haydi kendinize iyi bakın.
Dış görünüşüm komik değil ve alay edilecek bir durum yok, eğer buna rağmen alay ediyorsa asıl alay edilecek ve komik olan kendisi olur, sonuçta alaylık bir durumum yok ve bunu kıskandığı için yapıyor diye düşünürüm, bende olan ama kendisinde olmayan şeyi kıskanır bazen insanlar ve bunu da alay ederek dile getirir kendini belli eder, gül geç böylesine alaylık bir şey yok yani.😃
Merak ettim doğrusu videoyu.. Ne kadar büyüsem de dış görünümümle ilgili gelen eleştiriler üzer beni :D alay etme durumu başka çocukca bir davranıştır takmam
@smurflife0 nick cloudfly olacakti olmamış :)) kullanıcı adım üstünden yürüyüp laf atma çabanız çok saçmaydı ama neyse :D neyse bilgilendik en azindan firmaya dair haha, hem o sıyrılmak değilde üstte kalma çabası mı desem yoksa :_)
Ordan yuruyup laf atmadim aslinda inan aklima bile gelmedi. Dedigim firma cok meshur haber sitleri forumlar vb bir cok site bunu kullaniyor. Sektordensin sandim. Ikinci dedigin dogru huyum kurusun. Bu daha ne ki. :)
O düşünceleri onemseyecek olsam kendimle birhayli ugrasirdim... şükürler olsun öyle zavallı değilim... O şekilde alaycı tavırları olan insanlara acırım... İçleri çürümüştur öyle insanların ne yazık ki... bu durumda pek takacağım bisey olamaz kendisine acımak dışında...
Laf sokmaya bile değmez la boşveririm sen kendini seviyosan bitmiştir ben aynaya bakınca onu değil kendimi görüyorum sonuçta. Hiç muhattap olmamak var ya en güzel cevaptır insan kendini mal sanıyor böyle tek kelime edilcek adam değil miyim boş biri miyim falan diyo çünkü ahahahaha
Bu aslında McDonald's ın uyuşturucu bıraktırma reklamı ama adamın yüzündeki umursamazlık ve alaycı tavır çok hoşuma gidiyor. Adamın Michael Jordan olması da durumu daha komik bir hâle getiriyor. Uyuşturucu etkisindeymiş gibi saçma sapan davrandığını düşündüğüm insanlara bunu atarım. Uyuşturucuyu bırakmak için yardım al diyor yani.
Umursamam ama lafımı da esirgemem 🤣Allah bir yerden alıp bir yere verirmiş benim tipimden alıp aklıma vermiş ama senin için öyle diyemem 🤣sana tip vermiş gerisini koy vermiş 😜
Bir tepki vermem açıkçası güler geçerim. O tarz insanlar her zaman mesafe koyduğum insan tipleridir. Allah herkesi kendince en güzel şekilde yaratmışken o kim ki benimle dalga geçecek. Takmam açıkçası ki bu da ona en güzel cevap olur
En büyük tepki tepkisizliktir. Karşımdaki kişiyi kaale alabilmem için o kişinin örnek alınacak bir insan olması lazım. Velhasılkelam vız gelir tırs gider.
Bende onlara katılır gülerim bazen bazen de sen kendine bak diye ona atıfta bulunurum. Ruh halime bağlı. Tanımadığım insanların yayanında yaparsa kırılırım.
Dış görünüş ile dalga geçen kişinin alttan alta özgüven eksikliği olduğunu düşünüyorum. Eğer çok sinirlendiysem özgüveniyle oynar kırarım. Ama çok da sinirlenmediysem güler geçerim.
Alay eden kişi yakın bir arkadaşım ise güleriz hep birlikte ama şom ağızlının biri gelip dalga geçerse ona da güler geçerim sıkıntı yok sadece yanına kalmaz.
Hayatımdaki tek kavgamı bu yüzden yaptım. Kısa boylu Bi çocuk, orada havalar nasıl leylek demişti (194 üm), ben de yağmur yağıyor diyip suratına tükürmüştüm
Eskiden takardım ama artık pek önemsemiyorum önemli olan başkasının değil kendimi benim beğenmem asla da karşılık vermem çünkü hataya hatayla karşılık vermeyi kendime yakıştırmam
Eğer yakınımsa böyle task geçilir ama çok yakın değilsek ve harbdien daşga geçerse yıllarxa unutmam ilkokulda ortaokulda ne dedilerse her şeyi hatırlıyorum kin tutmam ama asla unutmam