Hislerim karmakarışık, ruh halim belirsiz, sizce benim neyim var?

Askerden geleli 3 gün oldu. Askerliğimi sınırda yaptım. zor zamanlar geçirdim. Askerdeyken Allaha her gün eve gitmek için yalvarıyordum... Her gün eve gideceğim günün hayali ile yaşıyordum. Aklımda hep ev vardı. dışarıda güzel bir yaşamım vardı. Şimdi ise evdeyim ama tekrar sınıra gidip askerlik yapmak istiyormuşum gibi bir hissiyat var içimde. Oradayken herşeyden yaşamdan uzaktım. Bir sürü imkansızlıklarla boğuşuyordum, gündemden hayattan hiç bişeyden haberim yoktu.
Hislerim karmakarışık, ruh halim belirsiz, sizce benim neyim var?
Hislerim karmakarışık, ruh halim belirsiz, sizce benim neyim var?
Cevapla