Askerden geleli 3 gün oldu. Askerliğimi sınırda yaptım. zor zamanlar geçirdim. Askerdeyken Allaha her gün eve gitmek için yalvarıyordum... Her gün eve gideceğim günün hayali ile yaşıyordum. Aklımda hep ev vardı. dışarıda güzel bir yaşamım vardı. Şimdi ise evdeyim ama tekrar sınıra gidip askerlik yapmak istiyormuşum gibi bir hissiyat var içimde. Oradayken herşeyden yaşamdan uzaktım. Bir sürü imkansızlıklarla boğuşuyordum, gündemden hayattan hiç bişeyden haberim yoktu.
Hislerim karmakarışık, ruh halim belirsiz, sizce benim neyim var?
Hislerim karmakarışık, ruh halim belirsiz, sizce benim neyim var?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Genelde bir yerde uzunca bir süre kalınca ayrıldıktan sonra bir durgunluk olur insanda ama zamanla geçer
valla hiç sorma tam sınırdaydım ben doğası çok güzeldi, hemen önümüzden nehir geçiyordu
Nerde knk
ermenistan sınırı
Hıı alışırsın knk
Askerlik sonrası bu sendrom çok normal alışacaksın
Abla düzelir miyim? kafam gidip geliyor gibi iyi değilim. Askerlikten sonra unutkanlık da başladı bende :( noldu bana böyle
Düzeleceksin merak etme
inşallah, sağol yorum için
seni acayip iyi anliyorum ya bu ruh hali sadece biraz zamana ihtiyacin var arkadaslarinla vakit gecir
Gecer
inşallah geçer
Nerde yaptın askerliğini?
ermenistan hudutu