
Haklı olmaktan nefret ettiğiniz bi durum yaşadınız mı?

Merhaba,
Haklı olmak genelde övünç kaynağı gibi görünse de. Belli zaman ve durumlarda çok hoş olmayabiliyor. Aslında genel olarak haklı olmak bana göre hep bir negatif geri dönüşe sebep oluyor. Bu benimde tecrübelerime dayanıyor. Evet çoğu zaman haklı olmayı sevmiyorum. Ben demiştim demelere artık gelemiyorum. Bir kaç hafta önce yine sevimsiz bir konuda haklı çıkmıştım. Keşke çıkmasaydım.
En çok duyduğum sözlerden birisidir "haklısın" . Bir yerden sonra gerçekten konuşmayı bitirmek için veya beni susturmak için yapıldığını düşünmeye başlamıştım. Ancak durum öyle değildi tabii ki. Haklı olmak bir işe yaramıyor bu zamanda. Zaten söyleyenlere artık şöyle bir laf ediyorum; haklı olmak değil mutlu olmak istiyorum. Bu tarz gibi durumlardan nefret etmesem de, haklı olmak hoşuma gitmiyor.
oldu..
aklıma gelen muhakkak başıma geliyor..
Asla böyle bir şey olmaz fazla ön yargılısın dedikleri her şeyi yapıyor hayatımdaki insanlar..
kalbim kırılıyor böyle olunca..
Çoğu zaman bu haldeyim
Cevap
20Cevap
Eğer ki gerçek mânâ da haklıysam gurur duyuyorum...
Bazen seviniyorum bu duruma, ben haklıyım diyorum yok bu böyle diye inatlaşıyorlar hani, sonra yine o şey benim dediğime çıkıyor, daha çok seviniyorum, ve görseldeki gibi, "seni uyarmıştım" diyorum.🙂
Hayır çoğu zaman haklı olduğum için ne övünüyorum ne utanıyorum. Bazı şeyler elimde olmadan gelişiyor. Değiştirebildiğimi değiştiriyorum kalanını kabulleniyorum.
Hiç haklı olamadığım için bu durumu bilmiyorum. Yaşamadım hiç 😂😂😂.
Evet her zaman yaşıyorum bu durumu çünkü ben her zaman haklıyım ve haklı olmaktan nefret ediyorum çoğu zaman
Hislerim, sezgilerim ve tecrübelerim sayesin de her zaman haklı çıkıyorum.
Bazen bundan nefret 3ttiğim oluyor
Çoğu zaman başıma gelmiştir. Ben demiştim durumunda kalırım.
oo cok olmustur herkesın basına cok kere gelmıstır.
Nefret değil ama her zaman haklı olmaktan bıkıyorum bazen. Ben demiştim demekten...
Haklı olmak, zekanın gereğidir.
Daima haklı çıktım, bununla da övündüm, nefret etmedim Neriman..
Haklısın dediklerinde '' Ben haklı olmak istemiyorum '' diye isyan ettiğim çok zaman oluyor.
Haklı haklının hakkını yemiş haklı haklının hakkını vermeyince haklı haklının hakkından geelmiş
Beni dinlemediği ve kötü sonuçlarla karşılaştıkları için evet ama bir zararı olmadıysa onlara mutluluk duyuyorum ben.
of surekli hakliyim mlsf ve artik can sikici olmaya basladi
Hep haksızım ben, Kadınlar öyle diyor.
Nerede o anlayışlı kadınlar. :)
Alıştım artık, neyapsam boş çünkü.
olmazmi birseyide hissetme be kizim diyorum
Yooo haklı olmanın gururunu seviyorum.
Oldu tabiki, bazen haklı olmak bir işe yaramıyor
Kadınlarla tartışırken
Kalp dediğimiz de inanmak istediklerimiz
Yok mutluluk duyuyorum
Haklı veya haksız olmak insana zarar veriyor
Ahh olmazmi
Zaman zaman maalesef
Evet oluyor.
Evett
Genel olarak çok nefret dolu bir insanım zaten
Evet
Oluyo
Evet olur
Olmaz insalah
Evet sık sık oluyor.
Oluyor evet
Hayır 😂
Evet, yaşadım.
Aha bu aynı ben :D
Oluyor
Çok fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?