Bir olayı kafayı takmamak ve moralimizi bozmamak nasıl yapılır?

Benim aklıma gelince biraz pişmanlık yasadigim bir olay var. Üniversite 2 deyken bir kulübe üye olmuştum ama orada aktif olan bir arkadaşım yoktu başta. Ben de tek başıma etkinliklere tanışma toplantısına falan gitmeye çekinmiştim kararsız kalmıştım o yüzden gitmemiştim. Aslında bir yandan yeni arkadaşlarım veya sevgilim olsun kendimi geliştireyim istiyodum. Sonra kulüpten görevli biri senin pek aktif olmadığını gözlemledim istersen gel bu konuyu konuşalım dedi ama ayarlayamadık ben de o sıralarda buluşmak konusunda emin olamadım. Sonra da kaldı öyle. Şu an keşke gitseydim diyorum belki o gün gitsem daha güzel olurdu şu an her şey. Aklıma gelince kendime kızıyorum kötü hissediyordum. Nasıl bu olaya üzülmem ve moralimi bozmadan bu olayı hatırlayabilirim? Böyle olayları kafaya takıyorum ama takmak istemiyorum. Bundan sonra önüme çıkan gelişmelere hep katılmaya karar verdim, daha girişken olacağım.
Bir olayı kafayı takmamak ve moralimizi bozmamak nasıl yapılır?
Cevapla