Mizah yeteneği olanlar önce espiriler yaparlar ama yeteneği olmayanlar benim gibi soğuk ve iğrenç espriler yaparlar.Siz hangi taraf oluyorsunuz? Mizahşorler mi yoksa buzlar kralı mı?
Mizah yeteneğiniz var mı yoksa soğuk espri kralı mısınız?
Şu ana kadar esprisine gülünmeyen adam pozisyonuna hiç düşmedim çok şükür :D Espritüel bir kişiliğim olduğunu düşünüyorum. Kendim de hem gülmeyi hem güldürmeyi çok seviyorum. Epritüel olmak tamamen yetenek meselesi o yüzden bu konuda şanslıyım diyebilirim.
Elbette espritüel yönümü herkese göstermiyorum. Dışarıdan oldukça soğuk görünen birisiyim. O yönümü sadece benim yakınımda olan insanlar görebilir. Eğer sevmediğim bir ortamdaysam espri yapmayı geçtim tek kelime bile etmem.