Birilerine kendini anlatırken ilk olarak hangi özelliğinden bahsedersin?
Hangi özelliğinin insanları etkileyeceğini düşünüyorsun?
Galiba benim bir özelliğim yok -_-


Kişilik olarak kendimi anlatmam kimseye. Laf lafı açtığında laf arasında ben şöyle biriyim derim ama özellikle anlatmam. Karşımdaki insan zaten sohbet ederken anında nasıl biri olduğumu çözer genelde. 🙄
Cevap
2Cevap

Mesafe koymak şart. :)
Alıngan ve ani sinirlenen biriyim derim önce
Bn masumum derim.
yardımsever
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?