Öncelikle ortamdan bahsedecek olursam, tanımadığım bir ortamda içim pek rahat etmez ve bu stres yapmama sebebiyet verebilir. Tabi ortam kadar konuşulan konuda önemli çünkü bazı konular stres yapmama neden olabilir. Stres yaparsam da sessizleşir ve sıcaklarım. Zihnim daha çok çalışmaya başlar ve bir çok düşünce üretebilirim.
böyle kritik bir işte adım atarken stres yaparım. yeni dava açmak, davada önemli bir aşamaya geçmek gibi.. ya da ne bileyim çok emin olmadığım bir konuda bana soru sorulmuşsa da stres yaparım. gençlikte duruşmalarda sözlü savunma sırasında çok heyecanlanırdım. kalbim güm güm güm.. şimdi sözlü savunmalarda rahatım. hele heyet kafasını gömdüğü dosyadan kaldırıp benimle göz teması kurmaya başlamışsa... tamam diyorum keyif alıyorum. stres kaynağım işim oluyor genelde
Kalabalık ortam görünce strese giriyorum, habersiz geliyorlar mesela gelince birde peşlerine kuyruk takıyorlar getiriyorlar sevmiyorum geriliyorum, hem haber vermez hemde yanında birini getirir beni strese sokar mesela kalabalık olurlar birde, sevmiyorum böyle olunca.
İşler yoğunken aynı anda iki farklı işten hangisini yapacağıma karar veremediğim zamanlarda, araç kullanırken babamın bana bağırmasından ve aşksızlık krizi derdimi kafama takınca stres yaparım. İşler yoğunken birini bırakıp, diğerine fırlayıp gidiyorum. Babam bağırdığında, ben de bağırıyorum, bizi annem sakinleştiriyor. Derdimi kafama takınca, ayağımı burkarcasına aşırı dalgın yürüyorum. Tek başıma araba kullanırken, sessiz sedasız sert gazlıyorum.
Betimleyeyim. Önemli bir randevum ya da sınavımdan önce serotonin hormonumun, gemiden akan petrol ile zifte bulandığını hissediyorum. İştahım kaçıyor, midemden lazer fırlatacak auraya erişiyorum. 💁♀️
Üniversite sınavına girerken stresliydim ama değişik taktikler kullandım, mesela omuz/bel kısmı açık giyindim, dar kot giymiştim kalçam belirgin dursun diye, sınıftaki bikac erkegin dikkatini dağıtıp rakip elerdim belki diye sjdhsudjehs
Genelde ortamın soğuk kanlısıyımdır. Hatta stresli bi durum olduğunda çağırılırım ortamın sükunetini dengede tutmam için. Beni çileden çıkaran bi durum olması çok zordur. Ama imkansız değil🤭
Benimle ilgili ileri geri konuşulan aile akraba ortamından hiç hoşlanmam. Ya hiç cevap vermem kendi çaplarında konuşurlar ya da laf sokarım hepsine çoğu ortamı terk eder birazı söver öyle yani
doktorun yanında, akrabaların olduğu bir yerde ve misafirler gelir ya, o ilk kapıdan giriş anı özellikle babamın hoş geldiniz demem için zorlaması falan hahsjahs
Tamamlamam gereken işler biriktiği zaman stres yaparım. Sonuç odaklı biriyim. Yapmam gerekenleri bitirmek için sabırsızlanırım ve hızlı hareket ederim. Planlı hareket etmeye çalışarak stresimle başa çıkarım.
stres benim için bitmeyen bir şey hiçbir şey olmasa bile stres içindeyim olduğu zaman zaten midem bulanır kusarım ellerim titrer kalbim çıkacak gibi olur
Dibimde oturan şahsın şapırdata sapırdata yemek yemesi ya da sakız çiğnemesi.. kan beynime sıçrıyor, kendimi kaybediyorum Enn tahammül edemediğim şeydir.
Kendimi net ifade edemediğim-yanlış anlaşıldığım zaman , bir yere yetişmem gerektiği zaman , birisi yapacağım şey hakkında bana karıştığı zaman, hata yaptığım zaman vb...
Birkaç gün önce izlemiştim şu filmi aklıma o sahne geldi😀 Eğer acele etmem gereken bir şey varsa , ya da ölüm kalım meselesi gibi durumlar varsa stres yaparım çok fena.
Normalde çok sosyal, neşeli, hareketli biriyim ama kalabalık bir ortama girdiğimde aniden asosyal oluyorum, oturduğum yerden kalkmıyorum, çok az konuşuyorum falan